Lillemus Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hva har skjedd nå da?! Når jeg klikket på for å lese mail i Outlook får jeg opp Yahoo-mail!!!! Ser ikke bort fra at husets pode har klikket på ett eller annet, men hva gjør jeg for å få det tilbake igjen? Heldigvis bruker jeg svært sjeldent Outlook for jeg synes den er bortimot ubrukelig tungvindt og vanskelig. 0 Siter
Femma Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg har IE, og sjekka litt. Gå på Tools--> Internet Options --> Fanebladet Programs. Sjekk at det er Outlook som er markert som det du bruker under E-mail. Kanskje det funker *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Jeg har IE, og sjekka litt. Gå på Tools--> Internet Options --> Fanebladet Programs. Sjekk at det er Outlook som er markert som det du bruker under E-mail. Kanskje det funker *s* Fant ut av det, gikk inn på start og klikket på OE-ikonet der og fikk spørsmål om den skulle være standard e-postklient (eller noe sånt) og svarte ja og vips! var den på plass igjen. ) 0 Siter
Femma Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Fant ut av det, gikk inn på start og klikket på OE-ikonet der og fikk spørsmål om den skulle være standard e-postklient (eller noe sånt) og svarte ja og vips! var den på plass igjen. ) Flott :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.