ShitDiddelyDo Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg dusjer jo veldig ofte med muslimer, og har over lenger tid registrert deres dusjevaner. Kall det et prosjekt, om dere vil. Hvorfor dusjer de alltid med badebuksa på? Står det noe om det i Koranen? Jeg er jo ikke helt oppdatert på denne bestselgeren, men har registrert at Allah har en del rart for seg. Det er dette fokuset på et visst antall ungberter, eksplosiver, og ikke minst deres Darth Vader-aktige kostymer. Men det er jo moro det. Jeg har selv hatt mine perioder hvor jeg har kledd meg ut som Spøkelseskladden og lekt med eksplosiver, stort sett på nyttårsaften, dog, og aldri om jeg sprengte noe større enn naboens kattefaen, men denne trangen til å leke med ting som smeller er det i hvert fall en viss form for logikk i. Det vet alle gutter som har lekt med kinaputter kjøpt i Svinesund. Men hva er dette badebuksehysteriet? Hva er det de skjuler under der? Jeg føler ikke at jeg kan spørre dem heller, men som nordmann og en som gjerne blotter seg i tide og utide og så mye som mulig, gjerne med noen heftige hoftesving som kan slå ut øynene til nysgjerrige uten vett til å holde en viss avstand i garderoben når godsakene dingler på sitt beste, er det hardt å forstå. Og ikke minst er jeg skeptisk til folk som dusjer med badebukse på. For alt jeg veit er de hårete kikkere av det motsatte kjønn. Jeg har sett sånne hårete kvinner på tv. Nå vet jeg jo ikke at de er muslimer heller, men de har dette selvmordsbomber-utseende, og den karakteristiske aaarrrrgh-uttalen med den eksplosive r-en, så jeg vil anta det her har noe med Koranen å gjøre. Det har jo ofte det. Noen som vet? For dette har jeg alltid lurt på. Det er for øvrig ikke så veldig inkluderende å dusje på denne måten, er det vel? De går glipp av å måle hverandre opp og ned og i mente, og hvis de aldri får se hvordan andre menn ser ut nedentil vil de heller aldri lure på om de er for små til å ha sex. Og det er en del av det å være mann. Jeg føler det er litt for lite fokus på det her. Vi leser om burka-babes og annen problematikk, plagg som skal forbys og geiter som helst skal kappes opp på spenstige måter, men dette med badebukser føler jeg ikke at det tas nok tak i. Det er mulig jeg er litt skvetten av meg, men hva er det disse menneskene har under der, og hvorfor vil de ikke vise det fram i dusjen? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg har funnet ei barnebok du burde lese. Lillemann og jeg begynte på Tsatsiki og Muttern i går, og lille Tsatsiki på 6-7 år har et svært komplisert forhold til kvinner med hår på leggene. Og nylonstrømper. Faktisk får han store frysninger på ryggen første skoledag når han ser at frøken har tynne nylonstrømper MED HÅR! Han visste ikke at dette fantes. Dette er stor litteratur! http://www.lydbokforlaget.no/katalog/boker/barn/379.html 0 Siter
favn Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 'Det er mulig jeg er litt skvetten av meg, men hva er det disse menneskene har under der, og hvorfor vil de ikke vise det fram i dusjen?' Jeg visste ikke at muslimske menn dusjer med badebukse på i fellesdusj. Men for å spørre på en annen måte... Hvorfor vil du vise 'det' fram i dusjen? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 'Det er mulig jeg er litt skvetten av meg, men hva er det disse menneskene har under der, og hvorfor vil de ikke vise det fram i dusjen?' Jeg visste ikke at muslimske menn dusjer med badebukse på i fellesdusj. Men for å spørre på en annen måte... Hvorfor vil du vise 'det' fram i dusjen? ;-) Det bruker å stå skilt om at alle skal vaske seg uten badetøy på offentlige bad. - det er ensten en sjeldenhet at folk kler av seg - er min erfaring. Bare jeg det som sprader rundt i bare "pusen". 0 Siter
favn Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det bruker å stå skilt om at alle skal vaske seg uten badetøy på offentlige bad. - det er ensten en sjeldenhet at folk kler av seg - er min erfaring. Bare jeg det som sprader rundt i bare "pusen". Jeg ser det, jeg også. Altså ikke 'pusen' din, men at noen ikke vasker seg skikkelig før de skal ut i bassenget. 0 Siter
Goliath Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ser ut til å være lav tolleranseterskel her i dag.... 0 Siter
gripp Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg skjønner at du er opptatt av dette, men sensuren på denne saiten sletter alle adekvate innspill i saken. Så du får leve i uvisshet. 0 Siter
Gjest visste du ikke det? Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 For det første er muslimer omskåret og ser altså annerledes ut. Måten vi nordmenn reagerer når noen er annerledes - særlig på intime steder - gjør kanskje at de foretrekker badebuksa? I tillegg leste jeg et sted at rettroende muslimer skal la skjegget gro - men intimbarberer seg. Med andre ord er de mer "moderne" enn mange norske menn - (personlig foretrekker jeg den "naturlige" utgaven) - nåja, det er en annen diskusjon. Men det kan jo tenkes at noen muslimer ikke barberer seg - og ikke ønsker at alle skal vite det - også? Mens atter andre baraberer seg og dermed skiller seg ut fra de fleste nordboere og ikke ønsker vise det fram? Så i alle fall - de ser sannsynligvis annerledes ut enn du gjør - og kanskje ville du også beholde badebuksa på om du dusjet i et muslimsk land dersom du fikk nok blikk fordi du ser annerledes ut enn de andre der. Med badebukse på, kan du jo velge å tro det er buksa og ikke utstyret de ser på, ikke sant? 0 Siter
Goliath Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg skjønner at du er opptatt av dette, men sensuren på denne saiten sletter alle adekvate innspill i saken. Så du får leve i uvisshet. :-) 0 Siter
frosken Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg har funnet ei barnebok du burde lese. Lillemann og jeg begynte på Tsatsiki og Muttern i går, og lille Tsatsiki på 6-7 år har et svært komplisert forhold til kvinner med hår på leggene. Og nylonstrømper. Faktisk får han store frysninger på ryggen første skoledag når han ser at frøken har tynne nylonstrømper MED HÅR! Han visste ikke at dette fantes. Dette er stor litteratur! http://www.lydbokforlaget.no/katalog/boker/barn/379.html Det er ikke Lillemann du leser for, du leser jo høyt for deg selv...*s* (Kan også kalles regresjon det du driver med!) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er ikke Lillemann du leser for, du leser jo høyt for deg selv...*s* (Kan også kalles regresjon det du driver med!) Hehe, jeg tok meg sjøl i å si "Det er jo så spennende, vi leser et kapittel til dah!" Og Lillemann var helt enig. Men jeg klarte å la være å lese videre etter at han hadde lagt seg. 0 Siter
flisa Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 For det første er muslimer omskåret og ser altså annerledes ut. Måten vi nordmenn reagerer når noen er annerledes - særlig på intime steder - gjør kanskje at de foretrekker badebuksa? I tillegg leste jeg et sted at rettroende muslimer skal la skjegget gro - men intimbarberer seg. Med andre ord er de mer "moderne" enn mange norske menn - (personlig foretrekker jeg den "naturlige" utgaven) - nåja, det er en annen diskusjon. Men det kan jo tenkes at noen muslimer ikke barberer seg - og ikke ønsker at alle skal vite det - også? Mens atter andre baraberer seg og dermed skiller seg ut fra de fleste nordboere og ikke ønsker vise det fram? Så i alle fall - de ser sannsynligvis annerledes ut enn du gjør - og kanskje ville du også beholde badebuksa på om du dusjet i et muslimsk land dersom du fikk nok blikk fordi du ser annerledes ut enn de andre der. Med badebukse på, kan du jo velge å tro det er buksa og ikke utstyret de ser på, ikke sant? Ser man forskjell på en som er omskåret og en som har trukket forhuden tilbake? 0 Siter
flisa Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg ser det, jeg også. Altså ikke 'pusen' din, men at noen ikke vasker seg skikkelig før de skal ut i bassenget. hehe- hvor ble det av alle innleggene - jeg var bare en tur ut - riktignok blåser det som et helvete - men at flere innlegg har blåst bort!! men badebuksene har de ikke blåst av! 0 Siter
Gjest visste du ikke det? Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ser man forskjell på en som er omskåret og en som har trukket forhuden tilbake? Du spør "Ser man forskjell på en som er omskåret og en som har trukket forhuden tilbake? " - jeg vet ærlig talt ikke - men jeg vet at man ser tydelig forskjell på en som _ikke_ har trukket den tilbake og en som er omskåret... Jeg tror at om alle dusjet uten badebukse og bare en av dem var uomskåret, kan det tenkes at den uomskårne ville føle seg annerledes? Og litt uvel på grunn av det? Mange av de voksne muslimene vi møter i dusjen kan ha vokst opp her og opplevd å være annerledes da de begynte å dusje, og så sitter følelsen i? Bare en hypotese, naturligvis - men...? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 For det første er muslimer omskåret og ser altså annerledes ut. Måten vi nordmenn reagerer når noen er annerledes - særlig på intime steder - gjør kanskje at de foretrekker badebuksa? I tillegg leste jeg et sted at rettroende muslimer skal la skjegget gro - men intimbarberer seg. Med andre ord er de mer "moderne" enn mange norske menn - (personlig foretrekker jeg den "naturlige" utgaven) - nåja, det er en annen diskusjon. Men det kan jo tenkes at noen muslimer ikke barberer seg - og ikke ønsker at alle skal vite det - også? Mens atter andre baraberer seg og dermed skiller seg ut fra de fleste nordboere og ikke ønsker vise det fram? Så i alle fall - de ser sannsynligvis annerledes ut enn du gjør - og kanskje ville du også beholde badebuksa på om du dusjet i et muslimsk land dersom du fikk nok blikk fordi du ser annerledes ut enn de andre der. Med badebukse på, kan du jo velge å tro det er buksa og ikke utstyret de ser på, ikke sant? "For det første er muslimer omskåret og ser altså annerledes ut." Litt morsomt at du svarer dette akkurat til SDD. Alle som leser litt på Seksualitet forumet vet at SDD både er omskåret og barbert nedentil... 0 Siter
flisa Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du spør "Ser man forskjell på en som er omskåret og en som har trukket forhuden tilbake? " - jeg vet ærlig talt ikke - men jeg vet at man ser tydelig forskjell på en som _ikke_ har trukket den tilbake og en som er omskåret... Jeg tror at om alle dusjet uten badebukse og bare en av dem var uomskåret, kan det tenkes at den uomskårne ville føle seg annerledes? Og litt uvel på grunn av det? Mange av de voksne muslimene vi møter i dusjen kan ha vokst opp her og opplevd å være annerledes da de begynte å dusje, og så sitter følelsen i? Bare en hypotese, naturligvis - men...? Du skriver:"men jeg vet at man ser tydelig forskjell på en som _ikke_ har trukket den tilbake og en som er omskåret... " SJØLSAGT 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 hehe- hvor ble det av alle innleggene - jeg var bare en tur ut - riktignok blåser det som et helvete - men at flere innlegg har blåst bort!! men badebuksene har de ikke blåst av! Hmm? Har det vært en frisk diskusjon her jeg har gått glipp av? Men med det hovedinnlegget ser jeg jo at mange kan reagere om de tar det alvorlig... 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "For det første er muslimer omskåret og ser altså annerledes ut." Litt morsomt at du svarer dette akkurat til SDD. Alle som leser litt på Seksualitet forumet vet at SDD både er omskåret og barbert nedentil... Det var det JEG hadde tenkt å si. Men han har jo Alberten da, så da ser han plutselig annerledes ut igjen. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det var det JEG hadde tenkt å si. Men han har jo Alberten da, så da ser han plutselig annerledes ut igjen. Jeg tenkte jeg skulle være litt diskre' og la være å nevne piercingen siden dette ikke er på seksualitetforumet 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg tenkte jeg skulle være litt diskre' og la være å nevne piercingen siden dette ikke er på seksualitetforumet Jeg tenkte sånn at de som ikke er på seksualforum vet ikke hva "alberten" er uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.