Gå til innhold

Hva er det muslimene skjuler?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg tenkte sånn at de som ikke er på seksualforum vet ikke hva "alberten" er uansett. ;)

*LOL*

Og så trampet jeg uti og avslørte det! Ja,ja..

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har funnet ei barnebok du burde lese. Lillemann og jeg begynte på Tsatsiki og Muttern i går, og lille Tsatsiki på 6-7 år har et svært komplisert forhold til kvinner med hår på leggene. Og nylonstrømper. Faktisk får han store frysninger på ryggen første skoledag når han ser at frøken har tynne nylonstrømper MED HÅR! Han visste ikke at dette fantes.

Dette er stor litteratur! ;)http://www.lydbokforlaget.no/katalog/boker/barn/379.html

Det er godt du lærer om junior til å frykte lumske legghår allerede fra starten av! :)

Tidlig skal man krøkes dersom man har lyst til å bli en god krok!

Skrevet

For det første er muslimer omskåret og ser altså annerledes ut. Måten vi nordmenn reagerer når noen er annerledes - særlig på intime steder - gjør kanskje at de foretrekker badebuksa?

I tillegg leste jeg et sted at rettroende muslimer skal la skjegget gro - men intimbarberer seg. Med andre ord er de mer "moderne" enn mange norske menn - (personlig foretrekker jeg den "naturlige" utgaven) - nåja, det er en annen diskusjon. Men det kan jo tenkes at noen muslimer ikke barberer seg - og ikke ønsker at alle skal vite det - også? Mens atter andre baraberer seg og dermed skiller seg ut fra de fleste nordboere og ikke ønsker vise det fram?

Så i alle fall - de ser sannsynligvis annerledes ut enn du gjør - og kanskje ville du også beholde badebuksa på om du dusjet i et muslimsk land dersom du fikk nok blikk fordi du ser annerledes ut enn de andre der.

Med badebukse på, kan du jo velge å tro det er buksa og ikke utstyret de ser på, ikke sant?

Åh, da forstår jeg.

Hvis jeg hadde sett annerledes ut nedentil hadde jeg også dratt på meg badebuksa!

Skrevet

Hmm?

Har det vært en frisk diskusjon her jeg har gått glipp av?

Men med det hovedinnlegget ser jeg jo at mange kan reagere om de tar det alvorlig...

Jeg registrerer at jeg har gått glipp av noe jeg også.

Det er godt jeg ikke skrev det jeg hadde tenkt til å skrive i hovedinnlegget, for da hadde ratt hovedinnlegget også blitt slettet.

Det slo meg nemlig også i dag at enkelte musklimer ofte lukter det samme etter at de kommer ut av dusjen...

Men det er kanskje fordi det er Ramadan eller noe sånt? Eller er det over?

Gjest fyfastan
Skrevet

Det JEG reagerte på her, at du skryter av å være kriminell: Kattemord er straffbart.

"...og aldri om jeg sprengte noe større enn naboens kattefaen"

Skrevet

Det JEG reagerte på her, at du skryter av å være kriminell: Kattemord er straffbart.

"...og aldri om jeg sprengte noe større enn naboens kattefaen"

Det skulle egentlig stå postkasse, men jeg hadde veldig lyst til å skryte på meg litt. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg registrerer at jeg har gått glipp av noe jeg også.

Det er godt jeg ikke skrev det jeg hadde tenkt til å skrive i hovedinnlegget, for da hadde ratt hovedinnlegget også blitt slettet.

Det slo meg nemlig også i dag at enkelte musklimer ofte lukter det samme etter at de kommer ut av dusjen...

Men det er kanskje fordi det er Ramadan eller noe sånt? Eller er det over?

Jeg tror det er ramadan som akkurat er over...

Du får følge med på om det gjør noe utslag :)

Skrevet

Så det er altså lov å være så rasistisk man bare vil her, så lenge man pakker uttalelsene litt pent inn?

Skrevet

Så det er altså lov å være så rasistisk man bare vil her, så lenge man pakker uttalelsene litt pent inn?

Er det rasistisk å lure på hvorfor muslimene det hender jeg dusjer med dusjer i badebukse?

Skrevet

Hva har det med RASE å gjøre? - religion er ikke RASE.

Skrevet

Er det rasistisk å lure på hvorfor muslimene det hender jeg dusjer med dusjer i badebukse?

"Nå vet jeg jo ikke at de er muslimer heller, men de har dette selvmordsbomber-utseende, og den karakteristiske aaarrrrgh-uttalen med den eksplosive r-en, så jeg vil anta det her har noe med Koranen å gjøre. Det har jo ofte det".

Om du ikke er sikker på at det er muslimer, hvorfor må du da "poengtere" det i overskriften?

Skrevet

"og aldri om jeg sprengte noe større enn naboens kattefaen"

Jeg håper dette er en eller annen syk form for humor.

Skrevet

selvsagt er det det.......*makan*

Skrevet

Trenger du å slikke SDD så voldsomt oppover ryggen bestandig?

Skrevet

Det skal jeg spørre ei i klassen min om neste gang vi treffes (om noen uker). Hun er muslim, og har fortalt inngående om den gangen hun ble omskjært *grøsser*, så da forteller hun sikkert hvorfor de ikke dusjer uten badebukse også.

:o)

Skrevet

Trenger du å slikke SDD så voldsomt oppover ryggen bestandig?

Nei - jeg trenger det ikke - HAN trenger det :-)

Skrevet

"Nå vet jeg jo ikke at de er muslimer heller, men de har dette selvmordsbomber-utseende, og den karakteristiske aaarrrrgh-uttalen med den eksplosive r-en, så jeg vil anta det her har noe med Koranen å gjøre. Det har jo ofte det".

Om du ikke er sikker på at det er muslimer, hvorfor må du da "poengtere" det i overskriften?

Fordi de ser og høres ut som arabere, og det at de dusjer i badebukse får meg til å tro det er noe religion med i bildet.

Er det rasistisk å si at bergensere har en kraftig R de også?

Skrevet

Åja, selvfølgelig....

Skrevet

Nei, det var blodig alvor.

Men jeg har ikke sprengt en eneste kattefaen på flere uker.

Får nok ta meg en tur til Svinesund snart, eller be Flisa sende meg noen kraftige kinaputter!

Skrevet

Fordi de ser og høres ut som arabere, og det at de dusjer i badebukse får meg til å tro det er noe religion med i bildet.

Er det rasistisk å si at bergensere har en kraftig R de også?

For du har vel aldri sett en som ser norsk ut, dusje med badebuksa på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...