Gå til innhold

Hva er det muslimene skjuler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg spørre ei i klassen min om neste gang vi treffes (om noen uker). Hun er muslim, og har fortalt inngående om den gangen hun ble omskjært *grøsser*, så da forteller hun sikkert hvorfor de ikke dusjer uten badebukse også.

:o)

Thank you! :)

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For du har vel aldri sett en som ser norsk ut, dusje med badebuksa på?

Nei, det har jeg faktisk aldri sett.

Skrevet

Helt sikkert ikke.

Jeg har dusjet offentlig i snitt sikkert 3-4 ganger i uka siden tidlig på 90-tallet, og nei; det har jeg aldri sett.

Skrevet

Nei, det var blodig alvor.

Men jeg har ikke sprengt en eneste kattefaen på flere uker.

Får nok ta meg en tur til Svinesund snart, eller be Flisa sende meg noen kraftige kinaputter!

Ja, det er godt at det er to av dere som synes det er festlig å leke med tanken på å drepe katter hvertfall.

Skrevet

Ja, det er godt at det er to av dere som synes det er festlig å leke med tanken på å drepe katter hvertfall.

Vi er flere, men jeg og Flisa er de eneste som tør å stå fram.

Selv venter jeg på at fugleinfluensaen skal nå kattene, og det vil den gjøre hvis kattene får tak i dem.

Da kan jeg sprenge. Sprenge. Sprenge.

Jeg elsker å sprenge.

Annonse

Skrevet

Vi er flere, men jeg og Flisa er de eneste som tør å stå fram.

Selv venter jeg på at fugleinfluensaen skal nå kattene, og det vil den gjøre hvis kattene får tak i dem.

Da kan jeg sprenge. Sprenge. Sprenge.

Jeg elsker å sprenge.

jeg er for gammel til å le nå - tror jeg.....*s*

Skrevet

Jeg har dusjet offentlig i snitt sikkert 3-4 ganger i uka siden tidlig på 90-tallet, og nei; det har jeg aldri sett.

I DAMEdusjen i ASKIM beholdes tøyet på - men jeg har jo aldri vært i en herredusj - skal spørre en mann.

Gjest fyfastan
Skrevet

Det skulle egentlig stå postkasse, men jeg hadde veldig lyst til å skryte på meg litt. :)

...og da syntes du at det var tøffere å sprenge en katt??

*Himler kollosalt med øynene*

Skrevet

...og da syntes du at det var tøffere å sprenge en katt??

*Himler kollosalt med øynene*

Enkelte gutter forblir 7 år når det gjelder sånne ting.

Gjest fyfastan
Skrevet

Enkelte gutter forblir 7 år når det gjelder sånne ting.

Tror ikke det har noe med alder dette...Jeg hadde ihvertfall blitt skuffet om mine barn hadde tenkt liknende tanker....som små barn eller som voksne.

Skrevet

Tror ikke det har noe med alder dette...Jeg hadde ihvertfall blitt skuffet om mine barn hadde tenkt liknende tanker....som små barn eller som voksne.

Jo, sant nok =)

Gjest gidder ikke underskrive nå
Skrevet

"Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran."

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1366

Kanskje den egentlige grunnen er at det ikke er så mye å skryte av det de har inni buksa? :-)

Annonse

Skrevet

jeg er for gammel til å le nå - tror jeg.....*s*

Neida. :)

Skrevet

"Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran."

Kanskje den egentlige grunnen er at det ikke er så mye å skryte av det de har inni buksa? :-)

de er visst alltid klar til å lage barn! hehe

Skrevet

hihi - er det muuuuuulig å ta det SDD beskriver som noe annet enn et fargerikt språk?

jeg tror du tuller da :)

Gjest gidder ikke underskrive nå
Skrevet

Jeg ser det, jeg også. Altså ikke 'pusen' din, men at noen ikke vasker seg skikkelig før de skal ut i bassenget.

Standardfrasen er "men jeg har jo dusjet før idag, og da er jeg jo ren ennå og trenger ikke dusje en gang til, vel? Dessuten er jo ikke _jeg_ møkkete!"

Mange som sluntrer unna vaskingen, ja. Og jo flere som sluntrer unna, jo mer klor må det brukes for å holde bassenget fritt for uhumskheter.

http://www.aftenposten.no/helse/article997145.ece

"Svømmehaller og badeland sliter med å få badegjestene til å vaske seg skikkelig før de hopper ut i bassenget. Ungdom og eldre kvinner er verstingene."

Skrevet

hihi - er det muuuuuulig å ta det SDD beskriver som noe annet enn et fargerikt språk?

jeg tror du tuller da :)

Det er enkelte ting man ikke kødder med på dol.

1. Katter.

2. Unger.

3. Røykere.

4. Overvektige.

5. Analsex.

Men jeg må si jeg blir en smule overrasket av enkelte svar jeg også. :)

Skrevet

Så det er rett og slett for å unngå spontane befruktninger?

".................................."

Skrevet

Trenger du å slikke SDD så voldsomt oppover ryggen bestandig?

LOL! Definitivt en kandidat til dagens dummest DOL-uttalelse :-)

(Med mindre det var spøk, selvfølgelig)

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...