Gå til innhold

Hva er det muslimene skjuler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I DAMEdusjen i ASKIM beholdes tøyet på - men jeg har jo aldri vært i en herredusj - skal spørre en mann.

Hvorfor? Der det bare halvgamle, dvaske kjærringer som ikke vil vise de andre at gubben har overtalt dem til å barbere seg?

".................................."

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det JEG reagerte på her, at du skryter av å være kriminell: Kattemord er straffbart.

"...og aldri om jeg sprengte noe større enn naboens kattefaen"

Jesus Christ - er det mulig å ikke se så åpenbar humor? Selv jeg, som er lidenskapelig kattemenneske, ser på slikt som humor. Akkurat som at jeg spøker med å steke kattene mine hvis de ikke holder seg unna panna og komfyren når jeg lager mat.

Skrevet

Det er enkelte ting man ikke kødder med på dol.

1. Katter.

2. Unger.

3. Røykere.

4. Overvektige.

5. Analsex.

Men jeg må si jeg blir en smule overrasket av enkelte svar jeg også. :)

Jo mer enkelte nekter å ta spøk for spøk, jo mer interessant blir det jo å utbrodere spøken til det ekstreme :-)

P.S: Jeg har handlet inn et lager med skikkelige saker: 150g kinaputter. Du skal få de til vanlig pris :-)

"..................................."

Skrevet

'Det er mulig jeg er litt skvetten av meg, men hva er det disse menneskene har under der, og hvorfor vil de ikke vise det fram i dusjen?'

Jeg visste ikke at muslimske menn dusjer med badebukse på i fellesdusj.

Men for å spørre på en annen måte... Hvorfor vil du vise 'det' fram i dusjen?

;-)

"Jeg visste ikke at muslimske menn dusjer med badebukse på i fellesdusj."

De jeg har gått i klasse med i tidligere år dusjet ikke i det hele tatt. Slikt var festlig når man hadde gym før lunch :-/

"......................................"

Skrevet

ja det står "noe" i koranen om dette, etter hva jeg har lært. For en muslim er det syndig å vise seg naken for andre (enn sin ektefelle). Du kan jo kanskje prøve å prate med en av dem",bli kjent, vet du, og etter hvert kan du da stille spørsmålet som du verker etter å finne ut av,,,;)

Gjest fyfastan
Skrevet

hihi - er det muuuuuulig å ta det SDD beskriver som noe annet enn et fargerikt språk?

jeg tror du tuller da :)

Nei, hvorfor skulle jeg tulle?

Det du kaller et fargerikt språk, kaller jeg vulgært språk. Og ved å si i fra, håper jeg SSD, evt deg selv, aner hva dere bidrar med i samfunnet.

At folk ikke har hemninger lenger,på noen felt, ser vi jo av den skaren OJ-fans som finnes.

At folk synes at å søke på nettet for å se døde lik, prate om kattemord fordi det er "humor" og et fargerikt språk får meg til å sette grenser for hvilken humor jeg selv ønsker skal finnes i samfunnet.

Det handler rett og slett om å være med å definere utviklingen av samfunnets normer.

Ved å si i fra, ser folk at det finnes folk som IKKE synes at det er særlig delikat å skrive om kattedrap.

Det andre alternativet er å le med dere. Et annet valg er å overse....hoppe over innlegget. Ingen av disse alternativene passer for MEG. For deg passer det kanskje. Deg om det.

SDD kan gjerne utfolde seg på sine egne private områder, vise hvilken humor han besitter. Det blir opp til han hvordan han vil framstille seg.

Skrevet

"Vores drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og må ikke vise sig, for han er uden hud og altid klar til at lave børn. Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke deres piger og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran."

http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1366

Kanskje den egentlige grunnen er at det ikke er så mye å skryte av det de har inni buksa? :-)

Og det som står på denne siden tar du for god fisk?

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg tulle?

Det du kaller et fargerikt språk, kaller jeg vulgært språk. Og ved å si i fra, håper jeg SSD, evt deg selv, aner hva dere bidrar med i samfunnet.

At folk ikke har hemninger lenger,på noen felt, ser vi jo av den skaren OJ-fans som finnes.

At folk synes at å søke på nettet for å se døde lik, prate om kattemord fordi det er "humor" og et fargerikt språk får meg til å sette grenser for hvilken humor jeg selv ønsker skal finnes i samfunnet.

Det handler rett og slett om å være med å definere utviklingen av samfunnets normer.

Ved å si i fra, ser folk at det finnes folk som IKKE synes at det er særlig delikat å skrive om kattedrap.

Det andre alternativet er å le med dere. Et annet valg er å overse....hoppe over innlegget. Ingen av disse alternativene passer for MEG. For deg passer det kanskje. Deg om det.

SDD kan gjerne utfolde seg på sine egne private områder, vise hvilken humor han besitter. Det blir opp til han hvordan han vil framstille seg.

Jeg vil si at den evt. negative effekten et ikke-restriktivt forhold til humor har, blir godt imøtekommet av den konservative og skinnhelige holdningen du gir uttrykk for.

Gjest fyfastan
Skrevet

Jeg vil si at den evt. negative effekten et ikke-restriktivt forhold til humor har, blir godt imøtekommet av den konservative og skinnhelige holdningen du gir uttrykk for.

Fordi ikke alle synes at dette innlegget er morsomt?

DIN humor er den mest riktige?

Gjest fyfastan
Skrevet

Skrevet

Humor er subjektivt. Det er ingen konflikt mellom det, og det å ikke være trangsynt. Det er jo nettopp du, og ikke jeg, som her fremmer ditt syn på hva som er bra/dårlig humor som det eneste riktige.

Gjest fyfastan
Skrevet

Humor er subjektivt. Det er ingen konflikt mellom det, og det å ikke være trangsynt. Det er jo nettopp du, og ikke jeg, som her fremmer ditt syn på hva som er bra/dårlig humor som det eneste riktige.

Ta deg ut Prozak!

*sender deg ketchup og

plukker kattehår ut av suppa di*

Selv takker jeg nei både til kattesuppe fra deg og det å velte meg rundt i denne lekekassen.

Gjest fyfastan
Skrevet

Enkelte gutter forblir 7 år når det gjelder sånne ting.

Plutselig forstod jeg hva du mente....

Og nikker samtykkende....

Skrevet

Ta deg ut Prozak!

*sender deg ketchup og

plukker kattehår ut av suppa di*

Selv takker jeg nei både til kattesuppe fra deg og det å velte meg rundt i denne lekekassen.

Heh-heh...du høres nærmest krakilsk ut, jo. Et tips: Få noen til å hjelpe deg med å dra ut den stauren noen åpenbart har dyttet opp i baken din.

"Selv takker jeg nei både til kattesuppe fra deg"

Så du fikk ikke med deg at jeg var lidenskapelig kattemenneske, altså?

"og det å velte meg rundt i denne lekekassen."

Flott. Du vil ikke bli savnet :-) *vinker*

"....................................."

Skrevet

1. Katter.

2. Unger.

3. Røykere.

4. Overvektige.

5. Analsex.

Du glemte adoptivbarn...

Skrevet

Enkelte gutter forblir 7 år når det gjelder sånne ting.

Og noen eier ikke humor.

Men Staff respekterer du for det han sier?

Merkelige greier det der....:-)

Skrevet

1. Katter.

2. Unger.

3. Røykere.

4. Overvektige.

5. Analsex.

Tillegg:

På DOL må der ikke tales nedsettende om kvinneskjending, kjønnslemlestelse eller tvangsgifting, hvis dette formuleres på en slik måte at de som utfører kvinneskjending, kjønnslemlestelse eller tvangsgifting kan føle seg støtt....eller medvirker dertil.

Skrevet

'Det er mulig jeg er litt skvetten av meg, men hva er det disse menneskene har under der, og hvorfor vil de ikke vise det fram i dusjen?'

Jeg visste ikke at muslimske menn dusjer med badebukse på i fellesdusj.

Men for å spørre på en annen måte... Hvorfor vil du vise 'det' fram i dusjen?

;-)

En vedlig god grunn er vel for at det er litt enklere å vaske seg nedentil om man er naken...?

:-)

Skrevet

Og noen eier ikke humor.

Men Staff respekterer du for det han sier?

Merkelige greier det der....:-)

Hva har Staff og å sprenge katter å gjøre med hverandre? Og er det ikke å dra det litt langt å si at fordi jeg ikke synes kattesprengning er morsomt, så eier jeg ikke humor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...