Gå til innhold

Hva er det muslimene skjuler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Men ta i betraktning at jeg tilhører en generasjon som er språklig tilbakestående"

Jeg er ikke helt sikker på hvilken generasjon du sikter til. Jeg mener at dagens unge er språklig tilbakestående :-)

"....................................."

Nettopp. Jeg er dagens unge.

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• DarkPink

18

• ShitDiddelyDo

14

• flisa

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Men ta i betraktning at jeg tilhører en generasjon som er språklig tilbakestående"

Jeg er ikke helt sikker på hvilken generasjon du sikter til. Jeg mener at dagens unge er språklig tilbakestående :-)

"....................................."

Skrevet

Åjsann.. Ja, nå fikk du ihvertfall med deg det!

Skrevet

"Sånt må vi jo ha forståelse for, kommer man fra et sted der nakenhet er noe som forefinnes mellom små barn og mødre og mellom ektefeller, må det jo oppleves som et sjokk at vi her ufortrødent kler av oss sammen og gjør hygiene sammen med fremmede og ikke-familie."

Ah, men den årsaken er ikke tilstede når vedkommende faktisk dusjer etter treningen (etter skolen). Her var det nok mer snakk om at han mente det var bortkastet å dusje to ganger på samme dag :-)

"Under studiene opplevde jeg etpar ganger noen gutter/menn som ikke var til å være i samme rom som."

Sånt har jeg merket flere ganger også. Og da hovedsaklig fra "godt voksne" menn.

"......................................"

Da så, han visste om dusjens fortreffelige egenskaper kontra svette, men gadd ikke... nei, da var det riktig å tvangsdusje. Han tok vel til etterretning?

Uff, tenk deg disse anti-vaskerne og hjemmet deres og alt mulig rart.. nei fy og fader... ikke rart deres ytre også bærer preg av eremittliv *nå var jeg slem*

Skrevet

du må jo gjøre opp for alle de gangene du mobber han:)

Jeg mobber aldri SDD, han er min venn! ;:)

Skrevet

Dakal...på tide å syte litt nå? Det er vel ikke så altfor mange andre enn deg som klarer å se det du snakker om der.

"......................................."

Du må ikke fremstå så refsende, forulempet og surmaget, prozzie.

Det er viktig å bevare sinnets munterhet i disse tider, vet du.

Annonse

Skrevet

Ja, men Staff uttrykker seriøse meninger, Sdd uttrykker en form for humor. Det er ganske forskjellige ting. Men bevares, han skal få spøke så mye han vil om det, jeg forbeholder meg bare retten til å si hva jeg mener om det.

Og jeg forbeholder meg den samme retten:-)

Skrevet

Da så, han visste om dusjens fortreffelige egenskaper kontra svette, men gadd ikke... nei, da var det riktig å tvangsdusje. Han tok vel til etterretning?

Uff, tenk deg disse anti-vaskerne og hjemmet deres og alt mulig rart.. nei fy og fader... ikke rart deres ytre også bærer preg av eremittliv *nå var jeg slem*

"Han tok vel til etterretning?"

Nei, han gjorde ikke det. Og vi fant ut, etter my diskusjon, at det ville være å gå litt for langt om vi drepte ham :-)

"......................................"

Skrevet

Du må ikke fremstå så refsende, forulempet og surmaget, prozzie.

Det er viktig å bevare sinnets munterhet i disse tider, vet du.

Surmaget? Hvor i all verden får du det fra? Jeg synes jo egentlig litt synd på deg, som må syte og klage konstant over at alt ikke er slik som du mener det skal være.

"...................................."

Skrevet

Og jeg forbeholder meg den samme retten:-)

Ja, det har jeg da heller aldri sagt noe på? Du som bare kommer her å kommenterer mine meninger.. =)

Skrevet

Ja, det har jeg da heller aldri sagt noe på? Du som bare kommer her å kommenterer mine meninger.. =)

Du har ikke sagt noe mer på det, enn hva jeg har gjort om dine rettigheter til det samme:-)

Skrevet

Du har ikke sagt noe mer på det, enn hva jeg har gjort om dine rettigheter til det samme:-)

Nå datt jeg ut. Lets call it a day ;)

Annonse

Skrevet

Av nysgjerrighet, ettersom jeg nå har lest alt du har skrevet de siste to dagene i disse to trådene: Hvor gammel er du?

Du skriver ihvertfall på en svært moden måte og argumenterer veldig bra!!

Skrevet

Av nysgjerrighet, ettersom jeg nå har lest alt du har skrevet de siste to dagene i disse to trådene: Hvor gammel er du?

Du skriver ihvertfall på en svært moden måte og argumenterer veldig bra!!

"Ingen kommentar" ;)

Men det var veldig hyggelig å høre! Første gang jeg har hørt noe positivt fra en med anonymt nick ;) Har du ikke fast?

Skrevet

"Ingen kommentar" ;)

Men det var veldig hyggelig å høre! Første gang jeg har hørt noe positivt fra en med anonymt nick ;) Har du ikke fast?

Nei, fast nick ser jeg ingen hensikt i. Har likevel "bodd" her inne i en årrekke :-)

Skrevet

Sjenanse.

Sosial fobi.

For å bli kvitt det en er redd, må en møte frykten sin.

I førsteklasse på barneskole, etter første gymtime da vi skulle dusje, hadde jeg og kanskje de andre jentene også, med oss badedrakt og lurte på om vi skulle ta på oss den før vi dusjet etter gymmen.

Det viste seg at det skulle vi ikke, vi skulle dusje nakne.

Så da gjorde vi det, og møtte fryktet vår og nå gjør det oss ingenting å dusje naken.

Jeg tror aldri muslimene fikk denne sjansen gjennom oppveksten i alle de hundrede år, slik at det er sedvane å dusje med badebukse. Ville vært litt pinlig for dem.

Muslimene fikk aldri eksponeringsterapi for redselen for å dusje naken, vi fikk det i første klasse.

høm

Gjest vetttttikke
Skrevet

Sjenanse.

Sosial fobi.

For å bli kvitt det en er redd, må en møte frykten sin.

I førsteklasse på barneskole, etter første gymtime da vi skulle dusje, hadde jeg og kanskje de andre jentene også, med oss badedrakt og lurte på om vi skulle ta på oss den før vi dusjet etter gymmen.

Det viste seg at det skulle vi ikke, vi skulle dusje nakne.

Så da gjorde vi det, og møtte fryktet vår og nå gjør det oss ingenting å dusje naken.

Jeg tror aldri muslimene fikk denne sjansen gjennom oppveksten i alle de hundrede år, slik at det er sedvane å dusje med badebukse. Ville vært litt pinlig for dem.

Muslimene fikk aldri eksponeringsterapi for redselen for å dusje naken, vi fikk det i første klasse.

høm

Ser ikke for meg at de har på truse i tyrkiske bad...?

Har vel heller mer med vårt samfunn...Vi innbyr til sjenanse fordi vi fokuserer for mye på nakenhet i reklame, filmer osv.

Skrevet

Ser ikke for meg at de har på truse i tyrkiske bad...?

Har vel heller mer med vårt samfunn...Vi innbyr til sjenanse fordi vi fokuserer for mye på nakenhet i reklame, filmer osv.

ok.. var bare en teori:)

Skrevet

siden du likte veldig godt fyrverkeri når du var en liten søt rampunge er de selvfølgelig livredde for at du vil tenne lunta de har innebygd "in natura";-) derfor skjuler de seg! :-)

Spøk til side, jeg aner ikke, men det har vel noe med å skjule det tenker jeg, selv om jeg trodde muslimske menn kunne gjøre som de ville for det meste:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...