Gå til innhold

MP3-spiller

Anbefalte innlegg

Gjest MP3-spiller
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe dette til kjæresten til jul.

Men jeg har ikke peiling på sånt.

Hva bør jeg kjøpe? Pris ikke over 1000,-

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har en fra Sony. Tror den kostet rundt tusenlappen. Fornøyd med den - liten og nett ;o)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg ville valgt en Creative MuVo på 1 GB, vet ikke om du får noe med større kapasitet for en tusing. MuVo er veldig enkel å finne ut av, fungerer alle steder (= på alle datamaskiner) jeg har prøvd podens og har mulighet for bruk av MVA som gir dobbelt så mange sanger i samme kvalitet som MP3 i forhold til MP3-formatet.

Skrevet

Jeg ville valgt en Creative MuVo på 1 GB, vet ikke om du får noe med større kapasitet for en tusing. MuVo er veldig enkel å finne ut av, fungerer alle steder (= på alle datamaskiner) jeg har prøvd podens og har mulighet for bruk av MVA som gir dobbelt så mange sanger i samme kvalitet som MP3 i forhold til MP3-formatet.

Muvo er vel relativt dyrt i forhold til lagringplassen? Mener jeg fant en Muvo på 1GB til 1500 eller noe sånt. Men de skal jo til gjengjeld være gode, etter hva jeg har hørt/lest.

"...................................."

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Muvo er vel relativt dyrt i forhold til lagringplassen? Mener jeg fant en Muvo på 1GB til 1500 eller noe sånt. Men de skal jo til gjengjeld være gode, etter hva jeg har hørt/lest.

"...................................."

Kommer sikkert an på hvor man kjøper dem. Bestilte en på 1 GB hos en lokal miniforhandler til en niese i vår en gang og betalte da i underkant av 1200 kroner for den. Den bør vel ha gått litt ned i pris på fem måneder? Tipper dessuten at de er mulig å få billigere hos store kjeder eller på nettet.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

MVA = WMA.. *riste på hodet over meg selv....*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...