Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Har du høy nok iq til å bli med da? Jeg synes hvertfall hele opplegget er kjempeteit. En gjeng med folk som drar på hyttetur fordi de er bedre enn gjennomsnittet til å fortsette tallrekker og sette inn riktig mønster, og så sitter de der og løser flere tallrekker og mønster. Så du da Thomas Gjertsen var med de? De kunne jo hverken prate for seg, uttrykke en viss sjarme eller kle seg. Skal man ha en sånn klubb, så synes jeg også man kan ha en kle-seg-bra-klubb, jævel-på-å-lage-mat-klubb og god-i-senga-klubb. Finnes helt sikkert måter å måle dette med tall også. "Skal man ha en sånn klubb, så synes jeg også man kan ha en kle-seg-bra-klubb, jævel-på-å-lage-mat-klubb og god-i-senga-klubb." Det finnes da. Jeg har da selv vært med i slikt :-) "Finnes helt sikkert måter å måle dette med tall også." Mulig. Men det enkleste er nok å bruke positivistisk vitenskap og kvantiative målinger. "...................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Skal man ha en sånn klubb, så synes jeg også man kan ha en kle-seg-bra-klubb, jævel-på-å-lage-mat-klubb og god-i-senga-klubb." Det finnes da. Jeg har da selv vært med i slikt :-) "Finnes helt sikkert måter å måle dette med tall også." Mulig. Men det enkleste er nok å bruke positivistisk vitenskap og kvantiative målinger. "...................................." Finnes hvor? Jeg vil også være med! Tror jeg kvalifiserer til alle tre 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Finnes hvor? Jeg vil også være med! Tror jeg kvalifiserer til alle tre Vi er _meget_ selektive på hvem som får være med, for å si det mildt :-) ".................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Vi er _meget_ selektive på hvem som får være med, for å si det mildt :-) ".................................." Auditions er vel åpne for alle? =) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hvis du savner en forening å være medlem i, savner likesinnede, så er det ikke noe å vente med. Men det høres mer ut som du bare er nysgjerrig og lurer på hva andre synes om at du evt. er medlem :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Auditions er vel åpne for alle? =) Nei, man plukkes ut til audition via bekjentskaper og referanser. "....................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nei, man plukkes ut til audition via bekjentskaper og referanser. "....................................." Ah, damn. Jeg som er _så_ god til å lage mat. Og mye annet. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ah, damn. Jeg som er _så_ god til å lage mat. Og mye annet. Vi er så gode at det skal mye til for å overbevise oss om at noen utenforstående holder mål :-) ".................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Vi er så gode at det skal mye til for å overbevise oss om at noen utenforstående holder mål :-) ".................................." Tror du forveksler de klubbene jeg ønsker å bli medlem av med selvgod-klubben nå? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Tror du forveksler de klubbene jeg ønsker å bli medlem av med selvgod-klubben nå? På ingen måte. Vi er en samling av de som er best på disse områdene, enkelt og greit :-) ".................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 På ingen måte. Vi er en samling av de som er best på disse områdene, enkelt og greit :-) ".................................." Og missing out en av de... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Om du virkelig har fått tilbud om å bli med der, burde du vite hva det går ut på. Så dette var vel heller et "Haha-jeg-kan-faktisk-bli-medlem"-innlegg? -ler- Nei, det var det ikke. Jeg har ikke fått tilbud, men vet den vanlige IQ grensen (det varierer litt). Og den er faktisk ikke så uoverkommelig høy. Det er trist for deg om du er en person som ville skrevet et innlegg for å bevise for alle at du er intelligent, men det er andre sider ved meg som jeg håper andre heller legger merke til. Da hadde jeg nok heller skrevet et jeg-er-utrolig-snill innlegg. Eller kanskje et jeg-er-en-god-venn innlegg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Man mister i hvert fall respekt i mange yrkesgrupper hvis man forteller om medlemskapet sitt Min personlige mening er at man ikke behøver et diplom eller button for å fortelle verden at man er intelligent.. Det er vel heller ikke det som er poenget? Poenget er vel å treffe folk? Hvis det er for å ha et bevis på å være intelligent, så tror jeg heller jeg lar det være. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Hvis du savner en forening å være medlem i, savner likesinnede, så er det ikke noe å vente med. Men det høres mer ut som du bare er nysgjerrig og lurer på hva andre synes om at du evt. er medlem :-) Ja, er nok heller det. Jeg har gode venner og føler meg ikke alene. Men tenkte kanskje det er en måte å finne flere gode venner på. Nå er jeg hverken interessert i matte eller fysikk, så om hovedpoenget er å være svært intelligent og det kun logisk, så klarer jeg meg uten. 0 Siter
Gjest Ikke signert Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 -ler- Nei, det var det ikke. Jeg har ikke fått tilbud, men vet den vanlige IQ grensen (det varierer litt). Og den er faktisk ikke så uoverkommelig høy. Det er trist for deg om du er en person som ville skrevet et innlegg for å bevise for alle at du er intelligent, men det er andre sider ved meg som jeg håper andre heller legger merke til. Da hadde jeg nok heller skrevet et jeg-er-utrolig-snill innlegg. Eller kanskje et jeg-er-en-god-venn innlegg. Ville da MYE heller ha skrevet/lest et jeg-er-så-snill-innlegg enn et jeg-er-så-mye-smartere-enn-folk-flest-innlegg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Ville da MYE heller ha skrevet/lest et jeg-er-så-snill-innlegg enn et jeg-er-så-mye-smartere-enn-folk-flest-innlegg. Nå var det ikke et jeg-er-smart innlegg jeg skrev, da. Så om du har lest det innlegget, så kom det ikke fra meg Det er trist for deg at du føler det støtt av at jeg kan bli medlem av Mensa. Hvorfor plager det deg slik? 0 Siter
Line Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ikke på DOL :-) Hehe... nei, om du sier det så ;-P Jeg skal nå la være å være nerdete resten av kvelden, i alle fall. Ikke er jeg medlem av Mensa heller! Hehehe... Stikker på nattevakt jeg, må levere unger først... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Og missing out en av de... "Og missing out en av de..." Vel... Hvem som helst kan jo hevde det :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 -ler- Nei, det var det ikke. Jeg har ikke fått tilbud, men vet den vanlige IQ grensen (det varierer litt). Og den er faktisk ikke så uoverkommelig høy. Det er trist for deg om du er en person som ville skrevet et innlegg for å bevise for alle at du er intelligent, men det er andre sider ved meg som jeg håper andre heller legger merke til. Da hadde jeg nok heller skrevet et jeg-er-utrolig-snill innlegg. Eller kanskje et jeg-er-en-god-venn innlegg. "Det er trist for deg om du er en person som ville skrevet et innlegg for å bevise for alle at du er intelligent" Husk nå på at IQ (som er det som måles med slike tester) ikke er det samme som intelligens. Det er flere tiår siden forskere gikk bort fra den fjollete definisjonen. ".................................." 0 Siter
Gjest Ikke signert Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Nå var det ikke et jeg-er-smart innlegg jeg skrev, da. Så om du har lest det innlegget, så kom det ikke fra meg Det er trist for deg at du føler det støtt av at jeg kan bli medlem av Mensa. Hvorfor plager det deg slik? Plager meg ikke i det hele tatt. Du må gjerne melde deg inn i ti IQ-klubber for min del. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.