Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Skal lage adventskalender til mr. eple. Dette har nok vært spurt om tusen ganger før, men har dere noen tips til relativt billige gaver? Jeg finner bare på dyre ting. 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Sånne små tre-kroners sjokolader med Milkyway o.l., du kan ha hvertfall 5 lapper med ulike premier som "en blowjob" o.l.,lekre bilder av deg, ta en titt på 10-kroners markedene i butikkene, avogtil finnes det brukbare ting der. Hjemmelaget middag. Kunne dette være noe? =) 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 24 pils i en kasse.... He, he. Den var orginal ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Sånne små tre-kroners sjokolader med Milkyway o.l., du kan ha hvertfall 5 lapper med ulike premier som "en blowjob" o.l.,lekre bilder av deg, ta en titt på 10-kroners markedene i butikkene, avogtil finnes det brukbare ting der. Hjemmelaget middag. Kunne dette være noe? =) "5 lapper med ulike premier som "en blowjob" o.l." Stor stas når svigermor står spent bak og ser på kalenderåpningen 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Sånne små tre-kroners sjokolader med Milkyway o.l., du kan ha hvertfall 5 lapper med ulike premier som "en blowjob" o.l.,lekre bilder av deg, ta en titt på 10-kroners markedene i butikkene, avogtil finnes det brukbare ting der. Hjemmelaget middag. Kunne dette være noe? =) Tusen takk. Tror jeg må putte inn en blowjob eller to så jeg ikke blakker meg helt... 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 "5 lapper med ulike premier som "en blowjob" o.l." Stor stas når svigermor står spent bak og ser på kalenderåpningen Svigermor skal da ikke se ;o) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Svigermor skal da ikke se ;o) Svigermødre ser og hører ofte ting som de ikke skal 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Svigermødre ser og hører ofte ting som de ikke skal Ja, sant det... Får fortelle han at han må gjemme den i undertøysskuffen sin da vet du ) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ja, sant det... Får fortelle han at han må gjemme den i undertøysskuffen sin da vet du ) Det er jo ikke noe gøy med adventskalender som ikke har æresplassen på stua! 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "5 lapper med ulike premier som "en blowjob" o.l." Stor stas når svigermor står spent bak og ser på kalenderåpningen Hehe, åssen svigermødre er det du har da? Nå har jeg bare laget til studentkjærester da, så de har vært alene og midt i ekamenstida under de fleste åpningene. Men man får ta kalenderen på soverommet da om ikke annet, hvis hun er _så_ innpåsliten! =) Min første svigermor sa alltid "Ha det godt, og beskytt deg!" når jeg reiste etter et besøk der, og svigermor nr to spurte før hun hadde møtt meg om kjæresten hadde et bilde av meg på mobilen hun kunne se. Han svarte ehm.. skal sjekke... og så sa hun "ja, bare hvis du finner et hun ikke er naken på altså" =p 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er jo ikke noe gøy med adventskalender som ikke har æresplassen på stua! Han får løpe avgårde med lappen etter han har åpnet luka da! =p 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hehe, åssen svigermødre er det du har da? Nå har jeg bare laget til studentkjærester da, så de har vært alene og midt i ekamenstida under de fleste åpningene. Men man får ta kalenderen på soverommet da om ikke annet, hvis hun er _så_ innpåsliten! =) Min første svigermor sa alltid "Ha det godt, og beskytt deg!" når jeg reiste etter et besøk der, og svigermor nr to spurte før hun hadde møtt meg om kjæresten hadde et bilde av meg på mobilen hun kunne se. Han svarte ehm.. skal sjekke... og så sa hun "ja, bare hvis du finner et hun ikke er naken på altså" =p Hihi, festlige svigermødre Jeg er så heldig at jeg ikke har noen enda, men det kommer vel, og jeg er godt forberedt med alle slags fordommer, ser du! 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hihi, festlige svigermødre Jeg er så heldig at jeg ikke har noen enda, men det kommer vel, og jeg er godt forberedt med alle slags fordommer, ser du! Hehe. Sørg for at hun er forhodsvis ung, og at du er den første han tar med hjem, så er sjansene større for at du blir familiens nye kjæledegge =) Jeg har heldigvis bare vært heldig, men min mors svigermor er som tatt ut fra alle stereotyper 0 Siter
Gjest *gremmes* Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er utrolig latterlig at jenter driver på sånn, når hørte vi sist om en type som lagde adventskalender til kjæresten uten at han var presset til det? Spar kreftene, han vil sikkert bare synes det er et idiotisk, barnslig påfunn og må late som om han liker det i 24 dager. Fysjom!! 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Han får løpe avgårde med lappen etter han har åpnet luka da! =p Ikke la den ligge og slenge dersom hun kommer på besøk, hvertfall. Tror nok ikke det blir noe problem, hun renner ikke ned dørene. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Det er utrolig latterlig at jenter driver på sånn, når hørte vi sist om en type som lagde adventskalender til kjæresten uten at han var presset til det? Spar kreftene, han vil sikkert bare synes det er et idiotisk, barnslig påfunn og må late som om han liker det i 24 dager. Fysjom!! Deg om det. Det er ikke du som er kjæresten min... Faktisk han som foreslo at vi skulle lage til hverandre. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Det er utrolig latterlig at jenter driver på sånn, når hørte vi sist om en type som lagde adventskalender til kjæresten uten at han var presset til det? Spar kreftene, han vil sikkert bare synes det er et idiotisk, barnslig påfunn og må late som om han liker det i 24 dager. Fysjom!! Og ikke signer med anonymt nick når du slenger drit... 0 Siter
Gjest gremmes også Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Og ikke signer med anonymt nick når du slenger drit... Og det bestemmer hvem???? 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er utrolig latterlig at jenter driver på sånn, når hørte vi sist om en type som lagde adventskalender til kjæresten uten at han var presset til det? Spar kreftene, han vil sikkert bare synes det er et idiotisk, barnslig påfunn og må late som om han liker det i 24 dager. Fysjom!! Jepp, alle menn i hele verden synes det er barnslig å motta en blowjob, en middag eller en pils hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.