Gå til innhold

Adventskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det bestemmer hvem????

Ingen som bestemmer, bare jeg som mener...

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp, alle menn i hele verden synes det er barnslig å motta en blowjob, en middag eller en pils hver dag.

Veldig.

Nesten som de som mobber folk for å være tøffelhelt helt til de får kjæreste selv og blir dobbelt så "ille".

Skrevet

Veldig.

Nesten som de som mobber folk for å være tøffelhelt helt til de får kjæreste selv og blir dobbelt så "ille".

Ikke sant? =)

Nå er det jo ikke _alle_ som er typen til å lage sånn til dama si da, ifjor lagde jeg en overasskelses-kalender til eksen, fordi jeg regnet med at han ikke ville være så begeistra for å lage tilbake.

Men det er mange som _er_ typen til det, og jeg har vanskelig med å forstå at det finnes mange menn der ute som har store plager med å _motta_ en.

Skrevet

Det er utrolig latterlig at jenter driver på sånn, når hørte vi sist om en type som lagde adventskalender til kjæresten uten at han var presset til det?

Spar kreftene, han vil sikkert bare synes det er et idiotisk, barnslig påfunn og må late som om han liker det i 24 dager.

Fysjom!!

Synes det er en bra ide jeg! Nå er jo jeg jente, men det tror jeg ikke spiller noen rolle.

Mine foreldre er i midten av 50 årene og lager kalender tilhverandre...

Det handler om å ta vare på hverandre:)

Som sagt, lag kalender med god samvittighet du Frøken Eple:)

Tips er:

Drikker han øl, kan han jo få en øl Fredag og Løredag f.eks.

Marsipangris (med sjokoladetrekk!! For det liker jeg;)

Masasje av deg. F.eks skriv på en lapp at "I dag får du 30 min massasje med en god middag etterpå som jeg skal lage". Kjøp evnt olje m/ lavendel på BodyShop hvis du har det i nærheten.

Ett kort der det står: "I dag skal vi på kino" Det koster jko litt for 2 pers, men man går jo kanskje uansett på kino. Men tenkte at det kunne være overaskende og fint at han får det "servert" At i dag SKAL vi på kino:)

En liten bok om kjærelighet (slike små bøker koster ca 30-40 kr i bokhandlere.)

Og godis resten av dagene:)

Lykke til, og kos deg med advent!

Klem,

Skrevet

Synes det er en bra ide jeg! Nå er jo jeg jente, men det tror jeg ikke spiller noen rolle.

Mine foreldre er i midten av 50 årene og lager kalender tilhverandre...

Det handler om å ta vare på hverandre:)

Som sagt, lag kalender med god samvittighet du Frøken Eple:)

Tips er:

Drikker han øl, kan han jo få en øl Fredag og Løredag f.eks.

Marsipangris (med sjokoladetrekk!! For det liker jeg;)

Masasje av deg. F.eks skriv på en lapp at "I dag får du 30 min massasje med en god middag etterpå som jeg skal lage". Kjøp evnt olje m/ lavendel på BodyShop hvis du har det i nærheten.

Ett kort der det står: "I dag skal vi på kino" Det koster jko litt for 2 pers, men man går jo kanskje uansett på kino. Men tenkte at det kunne være overaskende og fint at han får det "servert" At i dag SKAL vi på kino:)

En liten bok om kjærelighet (slike små bøker koster ca 30-40 kr i bokhandlere.)

Og godis resten av dagene:)

Lykke til, og kos deg med advent!

Klem,

Takk for tips!

Bryr meg ikke veldig om en person jeg ikke aner hvem er på internett synes jeg er teit om jeg lager kalender. Han setter pris på det, og det er det som teller.

Skrevet

Ikke sant? =)

Nå er det jo ikke _alle_ som er typen til å lage sånn til dama si da, ifjor lagde jeg en overasskelses-kalender til eksen, fordi jeg regnet med at han ikke ville være så begeistra for å lage tilbake.

Men det er mange som _er_ typen til det, og jeg har vanskelig med å forstå at det finnes mange menn der ute som har store plager med å _motta_ en.

Nei, tror ikke jeg heller.

Kjenner han såpass liksom ;o)

Annonse

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg gir kompisen min en kasse med div øl. Pakker alle inn i julepapir, så blir det et lidelig spenning å se hva dagens øl er.

Og grunne til at jeg gir denne kalenderen til en kompis og ikke gubben, er at dette er en "takkegave" fra både gubben og meg for barnevakting gjennom året. Noe han aldri vil ha noe for. Så kalender får han!

Skrevet

Vil bare si at det høres kjempekoselig ut! :o)

Eksen min kjøpte gaver til min hjemmelagde kalender hvert år i mange år han og jeg lagde til ham noen år også.

Dessverre er kjæresten min borte de siste 10 dagene i adventen i år....

Skrevet

Det er utrolig latterlig at jenter driver på sånn, når hørte vi sist om en type som lagde adventskalender til kjæresten uten at han var presset til det?

Spar kreftene, han vil sikkert bare synes det er et idiotisk, barnslig påfunn og må late som om han liker det i 24 dager.

Fysjom!!

I mitt siste forhold var det faktisk han som foreslo det. Og det var kjempe koselig. Det gjelder bare å ha litt fantasi.

Skrevet

Takk for tips!

Bryr meg ikke veldig om en person jeg ikke aner hvem er på internett synes jeg er teit om jeg lager kalender. Han setter pris på det, og det er det som teller.

"Bryr meg ikke veldig om en person jeg ikke aner hvem er på internett synes jeg er teit om jeg lager kalender"

Spesiellt ikke når det er en av de vanlige feigingene som velger tilfeldig nick for anledningen, spyr ut av seg litt galle, for så å aldri komme tilbake :-)

"...................................."

Gjest mirakel*2?
Skrevet

du kan kjøpe sexy undertøy til DEG. Da er det ikke så nøye om det ikke er billig;) Han blir garantert glad

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har pleid å lage til forhenværende mister her i huset, og den ble vel motatt og besto av halvparten ting og halvparten morsomme ting å finne på.

Jeg la rebuser og gåter og sånn inni lukene, så han måtte anstrenge seg litt også;-)

Han fikk ting som boxershorst, penn, hariboferskener, nøkkelring, blokk, tegneserier, kitchy sokker, lighter med tøft motiv osv, osv..osv..Alt til under 35 kr.

Ikke materielle, ikke innpakkbareting kunne være kinotur, at jeg reiv i øl, han fikk bestemme hva jeg skulle lage til middag, massasje o.l

Det var suksess det! Kanskje ikke så¨orginalre ting, men han ble veldig begeistret for det!

Lykke til!

:-)

Skrevet

"Bryr meg ikke veldig om en person jeg ikke aner hvem er på internett synes jeg er teit om jeg lager kalender"

Spesiellt ikke når det er en av de vanlige feigingene som velger tilfeldig nick for anledningen, spyr ut av seg litt galle, for så å aldri komme tilbake :-)

Ikke sant ;o)

Hadde det vært deg, derimot. he he.

Annonse

Skrevet

du kan kjøpe sexy undertøy til DEG. Da er det ikke så nøye om det ikke er billig;) Han blir garantert glad

Ja, det var en knakende god idé! ;o)

Skrevet

Ikke sant ;o)

Hadde det vært deg, derimot. he he.

Jeg er ihvertfall ikke feig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...