Gå til innhold

hva betyr dette tegnet her (MSN)

Anbefalte innlegg

Gjest MSN-greier
Skrevet

.*jl001

en veninne avslutter med å skrive dette i en setning. Fikk ikke tak i hva det står for

Går ut i fra at noen av dere vet det?

Fortsetter under...

Skrevet

det kan være at det feks skal være en figur. Men at datemaskinen din har noe som ikke støtter det. Kanskje hun har en nyere versjon av msn?

Skrevet

Det minner veldig mye om det katten min bruker å skrive til venninnene mine når hun mener jeg har sittet for lenge med dataen.

Gjest MSN-greier
Skrevet

Det minner veldig mye om det katten min bruker å skrive til venninnene mine når hun mener jeg har sittet for lenge med dataen.

det var pussig

for ho som skriver disse tegnene er et kattemenneske som er levende opptatt av kattene sine:)

kanskje det er et kattetegn?

Skrevet

det var pussig

for ho som skriver disse tegnene er et kattemenneske som er levende opptatt av kattene sine:)

kanskje det er et kattetegn?

Hjelp, nå får jeg sånn redd-for-spøkelser-og-være-alene-hjemme-følelse igjen.. =)

Tenk om tråkkinga til katta mi ikke er tilfeldig tråkking!

Skrevet

Jeg fikk akkurat også ett slikt tegn.

Aner ikke hva det betyr.

Annonse

Skrevet

Bruker ikke hun Msn plus da, mens du bare har vanlig Msn? Jeg får også sånne merkelige tegn når jeg taster med en kompis som bruker en annen versjon...

Gjest theoline
Skrevet

Det er en kjempesøt smiley som smiler og koser seg!

Heldig du som har sånne venner....

Ps: Se om det er på tide å oppgradere messengeren di, så får du kanskje sett dem?

Skrevet

Hjelp, nå får jeg sånn redd-for-spøkelser-og-være-alene-hjemme-følelse igjen.. =)

Tenk om tråkkinga til katta mi ikke er tilfeldig tråkking!

Hva, hvorfor blir du redd av dette? :)

Skrevet

Hva, hvorfor blir du redd av dette? :)

Hvis katta mi driver å trykker inn tegn på tastaturet som katte-elskere også trykker inn? =)

Gjest MSN-greier
Skrevet

Sikkert navnet på en smiley hun har :)

ja får da håpe det,

at det ikke er noe stygt som hun skriver fordi hun vet at jeg ikke har nyeste versjon av messenger:)

Skrevet

Hvis katta mi driver å trykker inn tegn på tastaturet som katte-elskere også trykker inn? =)

Det betyr nok "Hjelp meg, jeg vil ut og sjekke kattefrøkner/typer!" på kattespråket. :)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

ja får da håpe det,

at det ikke er noe stygt som hun skriver fordi hun vet at jeg ikke har nyeste versjon av messenger:)

He he..helt sikkert ikke noe stygt :)

Ei venninne av meg trodde at jeg kalte henne ku pga akkurat dette. He he.. men så var det bare en smiley med det navnet :P

Skrevet

Det betyr nok "Hjelp meg, jeg vil ut og sjekke kattefrøkner/typer!" på kattespråket. :)

Godt mulig, for hun er vel begynt å bli tenåring nå i katteverdnen, og er en innepus som kommer til å dø som jomfru.. =)

Skrevet

Godt mulig, for hun er vel begynt å bli tenåring nå i katteverdnen, og er en innepus som kommer til å dø som jomfru.. =)

Gisp, hvilken skjebne! :)

Har to kattebarn her jeg også som kommer til å ryke temmelig fort inn til Dr. Dyregod når de blir kjønnsmodne. Skal ikke ha noen uønskede barn her i huset, nei! Foreløpig er de bare inne, men skal vel ut og farte med tid og stunder.

Skrevet

Gisp, hvilken skjebne! :)

Har to kattebarn her jeg også som kommer til å ryke temmelig fort inn til Dr. Dyregod når de blir kjønnsmodne. Skal ikke ha noen uønskede barn her i huset, nei! Foreløpig er de bare inne, men skal vel ut og farte med tid og stunder.

De får det jo topp de da. Kan hoppe til køys med hvem de vil uten å tenke på konsekvenser ;)

Skrevet

De får det jo topp de da. Kan hoppe til køys med hvem de vil uten å tenke på konsekvenser ;)

Ja, fy søren. Hehe... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...