Gå til innhold

Noen råd mot magevondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vondt i magen. ikke så kjempevondt, men det murrer. Orker ikke å gjøre noe skolearbeid. har tatt 2 paracet men føler ikke at det hjelper noe særlig

Mensen er forsinket etter at jeg sluttet med p-piller, kan jo ha noe med dette å gjøre, eller at jeg hadde magetrøbbel i går

men uansett hva det skyldes, har dere noen gode råd (kjerringråd)

kan ikke ta sterkere midler enn paracet

Skrevet

Cola kanskje?:)

Vet ike om det bare hjelper mot kvalme, eller m det også hjelper mot vondt i magen...

Uansett er cola alltid digg da:))

God bedring!

Håper du har det bra! Tenker ofte på deg:)

Klem,

Skrevet

Cola kanskje?:)

Vet ike om det bare hjelper mot kvalme, eller m det også hjelper mot vondt i magen...

Uansett er cola alltid digg da:))

God bedring!

Håper du har det bra! Tenker ofte på deg:)

Klem,

takk skal prøve det, selv om jeg vanligvis ikke drikker kullsyre

ikke så ofte jeg får magevondt nå, men når jeg først får det så føler jeg meg så maktesløst spesielt når jeg ikke aner hva det er for noe som gjør det

ARG!!

Godt jeg ikke har undervisning nå

Skrevet

Huff da! Sender over masse god bedring tanker.

Spis bare lette ting iallefall.

Og ikke bli kald!

Legg deg på sofaen med noe godt og drikke, og bre ett pledd over deg.

Ligge på siden med den ene foten bøyd hjelper av og til.

Skrevet

takk skal prøve det, selv om jeg vanligvis ikke drikker kullsyre

ikke så ofte jeg får magevondt nå, men når jeg først får det så føler jeg meg så maktesløst spesielt når jeg ikke aner hva det er for noe som gjør det

ARG!!

Godt jeg ikke har undervisning nå

For min del hjelper det som oftest med litt aktivitet for magemuskulaturen. Danse litt, ta noen sit-ups etc. Da hjelper man tarmbevegelsene, og det er håp om å få snudd litt på innholdet og luften som ligger i knip..

Skrevet

Prøv om dt hjelper med varmepute. Noen smerter hjelper det mot.

hare1365380455
Skrevet

Rulle rundt på gulvet! Det masserer tarmene. Varmepute på magen. Om du ikke har varmepute kan du ta varmt vann i en brusflaske og legge et håndkle rundt. Samarin.

Skrevet

Rulle rundt på gulvet! Det masserer tarmene. Varmepute på magen. Om du ikke har varmepute kan du ta varmt vann i en brusflaske og legge et håndkle rundt. Samarin.

samarin ja

takk for tipset:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...