Gå til innhold

øyekatarr

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev et innlegg her tidligere ang øyekatarr som jeg hadde fått.og som ikke forsvant.Var på nytt hos legen og fikk denne gangen en slags krem(tyktflytende øyedråper).Disse skulle jeg ta i 7 dager,men problemet er at øyekatarren vil jo f.... ikke forsvinne.Øyet er fremdeles rødt og hovent og klør som bare rakkern....!!!Hørte om noen som hadde det i over tre uker.det er vel absolutt unormalt??hvor lenge skal jeg gå med den her dritten......sur nå...snufs..:P

Har hatt katarren i snart to uker uten tegn til bedring.

Fortsetter under...

Skrevet

Ei jeg kjenner var også olaget med gjentatte øyebetennelser, det viste seg å være et virus, som visstnok gjør at man kan få stadig tilbakefall, man blir aldri kvitt det, men med tida viol det komme skjeldnere og skjeldnere.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Da ¨går du til legen- igjen! Helt klart. Gutten vår fikk ikke-virksom medisin i 3 dager. Byttet merke, og selv på dette tok det 10 dager før katarren var vekk. Vi hadde bestemt oss at vi skulle til legen dagen etter hvis ikke det var bedring etter dag 7, men da begynte det heldigvis å gå tilbake. Så ting kan ta tid, men gå en gang til og sjekk. Bedre med en gang for mye enn for lite!

Skrevet

Tipper at det er et virus du har fått. Da hjelper ikke antibiotika.

Skrevet

om du bruker make-up så forsøk å la det være i en ukes tid. Det kan også hende at du må kjøpe helt ny øyemake-up. Dersom det er en smittsom katarr du har så kan du ha overført bakterier til den make-upen du har og da blir du aldri bedre så lenge du påfører den igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...