Gjest Shira12 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det høljer ned! Har en elv rett borti her og den er over sine bredder. Bakkene er blitt til store dammer, og det ser ikke ut, sølevann over alt. Skremmendes hvor fort det flommer over. Veier er stengt, det går ras hist og pist. Tror jeg holder meg inne idag jeg. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Slik er det å bo på vestlandet. Her har det vært fint vær i dag, ikke kommet en eneste dråpe:-) Du bør flytte. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Slik er det å bo på vestlandet. Her har det vært fint vær i dag, ikke kommet en eneste dråpe:-) Du bør flytte. Lucky you! Heldgivis skal jeg bortover til østlandet om 3 dager, det blir digg å slippe dette helvetes været. Ellers er du min inatt hvis det passer? ;0) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Lucky you! Heldgivis skal jeg bortover til østlandet om 3 dager, det blir digg å slippe dette helvetes været. Ellers er du min inatt hvis det passer? ;0) Jeg skal også det om tre dager! *lurer på om bilen kommer seg over fjellet* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg skal også det om tre dager! *lurer på om bilen kommer seg over fjellet* Hehe ja det blir spennende å se neida det går nok fint. Jeg skal ta toget hjemover jeg, synes det er så avslappende med den togturen over fjellet 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Slik er det å bo på vestlandet. Her har det vært fint vær i dag, ikke kommet en eneste dråpe:-) Du bør flytte. Ja akkurat i dag frister det med og flytte. Men i det store og hele så trives jeg her ) 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Lucky you! Heldgivis skal jeg bortover til østlandet om 3 dager, det blir digg å slippe dette helvetes været. Ellers er du min inatt hvis det passer? ;0) Det holder jeg med deg i, reis hit og nyt godværet:-) Du vil antagelig ikke lengte hjem en gang:-) Når du først er her kan du bosette deg her:-) Selvsagt har jeg tid til deg i natt:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det holder jeg med deg i, reis hit og nyt godværet:-) Du vil antagelig ikke lengte hjem en gang:-) Når du først er her kan du bosette deg her:-) Selvsagt har jeg tid til deg i natt:-) Jeg skal bosette meg der igjen, men må først bli ferdig med studiene Nå har lurulf klart å overtale meg til å dele litt på deg inatt, siden jeg har eksamen imorgen og må ikke bli helt utslitt 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg skal bosette meg der igjen, men må først bli ferdig med studiene Nå har lurulf klart å overtale meg til å dele litt på deg inatt, siden jeg har eksamen imorgen og må ikke bli helt utslitt Det var snill jente det! Jeg er veldig takknemlig og skal huske det til en annen gang! *Noterer at jeg skylder MP en tjeneste" 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det var snill jente det! Jeg er veldig takknemlig og skal huske det til en annen gang! *Noterer at jeg skylder MP en tjeneste" Bra. Mary Poppins er forøvrig alltid snill :0) 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ja akkurat i dag frister det med og flytte. Men i det store og hele så trives jeg her ) Skjønner det. Jeg er mye på vestlandet og liker meg godt der om sommeren, men å bosette meg der kunne jeg ikke tenkt meg. Men det har jo noe med hvor man er vokst opp også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Bra. Mary Poppins er forøvrig alltid snill :0) "Mary Poppins er forøvrig alltid snill :0)" Det er godt! Vi bondpiker passer på hverandre og deler på godene når vi kan 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg skal bosette meg der igjen, men må først bli ferdig med studiene Nå har lurulf klart å overtale meg til å dele litt på deg inatt, siden jeg har eksamen imorgen og må ikke bli helt utslitt Så hun har allerede observert dette? Hun var rask frempå:-) Det var kanskje lurt å ikke bli helt utslitt til i morgen, kan jo ikke risikere å sovne på eksamen, selv om du kom til å ligge der med et stort smil, hehe Kommer til deg først da så du får mest mulig sammenhengende søvn:-) Lykke til med eksamen, skal tenke på deg i morgen,dette går nok så det suser:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Så hun har allerede observert dette? Hun var rask frempå:-) Det var kanskje lurt å ikke bli helt utslitt til i morgen, kan jo ikke risikere å sovne på eksamen, selv om du kom til å ligge der med et stort smil, hehe Kommer til deg først da så du får mest mulig sammenhengende søvn:-) Lykke til med eksamen, skal tenke på deg i morgen,dette går nok så det suser:-) Ingenting går forbi lurulf Vel vitende om at du skal tenke på meg imorgen så tror jeg eksamen skal gå bra. See you tonight! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Så hun har allerede observert dette? Hun var rask frempå:-) Det var kanskje lurt å ikke bli helt utslitt til i morgen, kan jo ikke risikere å sovne på eksamen, selv om du kom til å ligge der med et stort smil, hehe Kommer til deg først da så du får mest mulig sammenhengende søvn:-) Lykke til med eksamen, skal tenke på deg i morgen,dette går nok så det suser:-) "Så hun har allerede observert dette? Hun var rask frempå:-)" Det gjelder å kjenne sin besøkelsestid 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ingenting går forbi lurulf Vel vitende om at du skal tenke på meg imorgen så tror jeg eksamen skal gå bra. See you tonight! "Ingenting går forbi lurulf ;)" Hehe, jeg gjør så godt jeg kan! Lykke til med eksamen i morgen, jeg skal tenke på deg jeg også!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Ingenting går forbi lurulf ;)" Hehe, jeg gjør så godt jeg kan! Lykke til med eksamen i morgen, jeg skal tenke på deg jeg også!!! Takk takk Med så mange gode tanker går nok eksamen bra (forhåpentligvis) :0) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Skjønner det. Jeg er mye på vestlandet og liker meg godt der om sommeren, men å bosette meg der kunne jeg ikke tenkt meg. Men det har jo noe med hvor man er vokst opp også. Har alltid bodd her jeg ) Har flyttet fra Hordaland til Sogn og Fjordane. Blir jo knyttet til dette regnfylte stedet ;-) 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hehe ja det blir spennende å se neida det går nok fint. Jeg skal ta toget hjemover jeg, synes det er så avslappende med den togturen over fjellet Begynner å lure på om jeg skal gjøre det samme. Vi er to som skal reise, so sist vi tok toget hadde vi partai i røykevogna ;O) Men det hadde vært så innmari greit å ha bil der borte.... 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ingenting går forbi lurulf Vel vitende om at du skal tenke på meg imorgen så tror jeg eksamen skal gå bra. See you tonight! Lurulf følger godt med ja. Skal sende over noen gode vibber i morgen, slik eksamen går bra- Bra du tar deg en tur til østlandet, så blir det ikke så langt for meg å reise:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.