mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Så hun har allerede observert dette? Hun var rask frempå:-)" Det gjelder å kjenne sin besøkelsestid Du passer godt på ser jeg:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Har alltid bodd her jeg ) Har flyttet fra Hordaland til Sogn og Fjordane. Blir jo knyttet til dette regnfylte stedet ;-) Jeg er også i Sogn og Fjordane endel:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du passer godt på ser jeg:-) Jeg passer ogsaa paa, hehe. Imorgen er jeg tilbake, og da er du min hele natta. *s* De andre to Bondjentene er saaklart helt innforstaatt med det, siden jeg har hatt opphold paa to uker med abonnementet. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg er også i Sogn og Fjordane endel:-) Er fint her om sommeren, men som den ekte Hardingen jeg er, må jeg jo få sagt at Hardanger er Vestlandets perle. *ønsker meg sommerhus i Hardanger* 0 Siter
mrxx Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg passer ogsaa paa, hehe. Imorgen er jeg tilbake, og da er du min hele natta. *s* De andre to Bondjentene er saaklart helt innforstaatt med det, siden jeg har hatt opphold paa to uker med abonnementet. Nytter ikke å gjøre stort her uten at dere skal se det. Her nytter det ikke med noe sprell:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du passer godt på ser jeg:-) Som den ene halvparten av Øvrigheta må jeg jo det 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Nytter ikke å gjøre stort her uten at dere skal se det. Her nytter det ikke med noe sprell:-) Neida, vi følger med, hehe. Sånn at alle er fornøyde. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.