Gå til innhold

play station 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

er den kommet i salg ? dattera mi ønsker seg play station og sing star i julegave. Noen som vet om det er stor forskjell på priser i de ulike butikkene og hva jeg sånn ca må betale?

Fortsetter under...

Skrevet

Er redd du må vente til neste jul dersom du skal ha en Playstation 3...

Skrevet

PS3 kommer til neste år - planlagt tidspunkt er i løpet av våren en gang. Prisen kommer nok til å ligge oppunder 4.000,- - altså mye dyrere enn PS2. Men til gjengjeld blir den uten tvil den aller råeste spillemaskinen noensinne.

".................................."

Skrevet

singStar går på PS2:)

Jeg har sett tilbud på Elkjøp, det var PS2 og Singstar til 1500,- ca.

Og du, ett tips. Dersom du bestemmer deg for å kjøpe playstation2, bør du kjøpe det snart...

Er alltid utsolgt i Desember. (Har iallefall vært det tidligere år...)

Vennlig hilsen,

Skrevet

singStar går på PS2:)

Jeg har sett tilbud på Elkjøp, det var PS2 og Singstar til 1500,- ca.

Og du, ett tips. Dersom du bestemmer deg for å kjøpe playstation2, bør du kjøpe det snart...

Er alltid utsolgt i Desember. (Har iallefall vært det tidligere år...)

Vennlig hilsen,

Takk for tips, skal snarest dra innom elkjøp:)

Skrevet

Takk for tips, skal snarest dra innom elkjøp:)

Husk at når du kjøper en PS2, så kjøper du en maskin som man ikke lenger (etter at PS3 kommer ut) får noen nye spill til.

"...................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...