Gjest dina2 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 er den kommet i salg ? dattera mi ønsker seg play station og sing star i julegave. Noen som vet om det er stor forskjell på priser i de ulike butikkene og hva jeg sånn ca må betale? 0 Siter
Gjest A-Creme Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Er redd du må vente til neste jul dersom du skal ha en Playstation 3... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 PS3 kommer til neste år - planlagt tidspunkt er i løpet av våren en gang. Prisen kommer nok til å ligge oppunder 4.000,- - altså mye dyrere enn PS2. Men til gjengjeld blir den uten tvil den aller råeste spillemaskinen noensinne. ".................................." 0 Siter
Dory Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 singStar går på PS2:) Jeg har sett tilbud på Elkjøp, det var PS2 og Singstar til 1500,- ca. Og du, ett tips. Dersom du bestemmer deg for å kjøpe playstation2, bør du kjøpe det snart... Er alltid utsolgt i Desember. (Har iallefall vært det tidligere år...) Vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 singStar går på PS2:) Jeg har sett tilbud på Elkjøp, det var PS2 og Singstar til 1500,- ca. Og du, ett tips. Dersom du bestemmer deg for å kjøpe playstation2, bør du kjøpe det snart... Er alltid utsolgt i Desember. (Har iallefall vært det tidligere år...) Vennlig hilsen, Takk for tips, skal snarest dra innom elkjøp:) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Takk for tips, skal snarest dra innom elkjøp:) Husk at når du kjøper en PS2, så kjøper du en maskin som man ikke lenger (etter at PS3 kommer ut) får noen nye spill til. "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.