Gå til innhold

SOS fikk ikke med meg slutten på home and away

Anbefalte innlegg

Gjest home and Away
Skrevet

fikk ikke sett de siste 5 minuttene. skjedde det noe dramatisk?

Skrevet

Vi fikk vite at det var hayley Dani satt og prata til gjennom episoden, og så sa hun "Jeg troddde ikke at det å forsøke å stoppe Kirsty ville gjøre til at jeg mistet henne for alltid".

Så så vi at dani og scott kjørte til bilen kirsty og kane akkurat hadde satt seg i, scott dro kane ut av bilen og dro til ham. Dani sa at scott skulle slutte, og da ropte kane til dani at alt var hennes feil, han elsket kirsty, og hvis noen skulle skyldes på så burde det vært henne.

Skjønte egentlig ikke så mye av det.

Gjest home and Away
Skrevet

Vi fikk vite at det var hayley Dani satt og prata til gjennom episoden, og så sa hun "Jeg troddde ikke at det å forsøke å stoppe Kirsty ville gjøre til at jeg mistet henne for alltid".

Så så vi at dani og scott kjørte til bilen kirsty og kane akkurat hadde satt seg i, scott dro kane ut av bilen og dro til ham. Dani sa at scott skulle slutte, og da ropte kane til dani at alt var hennes feil, han elsket kirsty, og hvis noen skulle skyldes på så burde det vært henne.

Skjønte egentlig ikke så mye av det.

jeg synes skikkelig synd på Dani. Hadde det vært meg som hadde blitt voldtatt og han som voldtok ble kjæreste med søstera mi så tror jeg seriøst atjeg hadde klikket

sjeldent jeg lar meg rive så med av en tv-serie men...

Skrevet

jeg synes skikkelig synd på Dani. Hadde det vært meg som hadde blitt voldtatt og han som voldtok ble kjæreste med søstera mi så tror jeg seriøst atjeg hadde klikket

Hehe, samme her, det er den eneste såpa jeg følger med på, synes den er mye mer menneskelig og troverdig ewnn de andre.

Jeg forstår jo selvsagt veldig godt hvordan Dani har det, men jeg er en veldig lidenskapelig person selv, og forstår Kirsty. Det er jo lenge siden kane har gjort noe galt, vi vet ikke hva som egentlig skjedde den gangen, og det virker virkelig som om det var Kirsty han kom tilbake for, og at han elsker henne. Når hun da ikke har greid å glemme ham på alle disse årene, så er det kanskje Den Store Kjærligheten, og skal hun da gi slipp for søsterens skyld?

Gjest home and Away
Skrevet

Hehe, samme her, det er den eneste såpa jeg følger med på, synes den er mye mer menneskelig og troverdig ewnn de andre.

Jeg forstår jo selvsagt veldig godt hvordan Dani har det, men jeg er en veldig lidenskapelig person selv, og forstår Kirsty. Det er jo lenge siden kane har gjort noe galt, vi vet ikke hva som egentlig skjedde den gangen, og det virker virkelig som om det var Kirsty han kom tilbake for, og at han elsker henne. Når hun da ikke har greid å glemme ham på alle disse årene, så er det kanskje Den Store Kjærligheten, og skal hun da gi slipp for søsterens skyld?

hva med Will som kom tilbake. Fikk ikke med meg en episode der. Dro han tilbake til Gypsy eller?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun ble ikke voldtatt da.. Han "bare" tafset på henne

Gjest home and Away
Skrevet

Hun ble ikke voldtatt da.. Han "bare" tafset på henne

vet ikke om du blander med noen andre nå, men de hadde iallefall sex (ufrivillig i følge henne)

Skrevet

hva med Will som kom tilbake. Fikk ikke med meg en episode der. Dro han tilbake til Gypsy eller?

Er ikke sikker på om jeg så det på fredag... Sist jeg så var Will kommet for å ta farvel med Nick, og gav inntrykk av at han savnet dani og kanskje hadde giftet seg feil, og så kom denne episoden her som bare handlet om Dani og rømningen til Kirsty. Så hvis vi har fått vite noe mer om Will, så har jeg også missa en episode.

Gjest M.Angelica
Skrevet

vet ikke om du blander med noen andre nå, men de hadde iallefall sex (ufrivillig i følge henne)

Det hadde de vel ikke.. Det var et voldteksforsøk

Skrevet

Det hadde de vel ikke.. Det var et voldteksforsøk

Er det sant? Da synes jeg hvertfall at Kirsty bør få være sammen med ham.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det sant? Da synes jeg hvertfall at Kirsty bør få være sammen med ham.

Ja. Det var iallfall sånn jeg forstod det når dette pågikk. Så hver episode da =)

Det synes jeg og =)

Skrevet

Ja. Det var iallfall sånn jeg forstod det når dette pågikk. Så hver episode da =)

Det synes jeg og =)

Jeg husker da Dani skulle ha sånn samatleterapi med kane, da sa han at "Jeg trodde hun ville".

Forstod det slik at de hadde sex, men. Vet ikke =)

Skrevet

Bare litt nysgjerrig: Er ikke Home and Away en sånn serie som går daglig? Og i så fall: Klarer du virkelig å få med deg hvert øyeblikk ellers?

Skrevet

Bare litt nysgjerrig: Er ikke Home and Away en sånn serie som går daglig? Og i så fall: Klarer du virkelig å få med deg hvert øyeblikk ellers?

En halvtime hver dag mens man spiser middag kan man vel avse? =)

Tror aldri min mor gikk glipp av et øyebikk av Hotel Cæsar, med god hjelp av videospilleren. (Nå er det imdlertid blitt _for_ dumt for henne også, og hun har vært Cæsar-sober i et halvt år)

Skrevet

Det er reprise på formiddagen, så man har enda en sjanse om man skulle gå glipp av noe ;)

Men jeg må ærlig innrømme at jeg får med meg en episode i ny og ne, ettersom jeg ganske ofte spiser middag på den tiden.

Gjest home and Away
Skrevet

ja som regel klarer jeg det, siden går på et tidspunkt hvor jeg har kommet hjem fra jobb:)

litt sprøtt, men er ganske avhengig. Nesten på lik linje som med DOL

hvis DOl plutselig stenger så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort

Skrevet

ja som regel klarer jeg det, siden går på et tidspunkt hvor jeg har kommet hjem fra jobb:)

litt sprøtt, men er ganske avhengig. Nesten på lik linje som med DOL

hvis DOl plutselig stenger så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort

Selv prøver jeg å få med meg "That 70s show" hver dag, men det blir om regel ikke mer enn to-tre ganger i uka uansett - jeg har nok en litt for uregelmessig hverdag for sånt. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...