Gå til innhold

Kløe og blemmer..

Anbefalte innlegg

hei!

Har akkurat fått meg ny dame og vi har hatt sex en del ganger nå, men etter de første gangene kjente jeg at det klødde under forhuden. Tenkte ikke noe mer over det, men etterhvert har det også oppstått blemmer på selve penis. Det svir ikke, men det klør og er røde blemmer. Lurer veldig på hva det kan være.. PS. har ikke vært hos legen med det, ei heller sagt noe til dama, men tenkte jeg skulle snakke med henne om det i dag.

kristian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206240-kl%C3%B8e-og-blemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg tror det er fornuftig om du snakker med damen din. Det er slett ikke usannsynlig at det er en infeksjon, selv om det er også mulig at nyhetens intense interesse med stor fysisk aktivitet kan frklare dine symptomer. Det kan være helt uskyldig, f. eks. at hun har noen andre (normale) bakterier i sin genitalia enn det du var vant med fra tidligere. I så tilfelle vil det gå over av seg selv i løpet av noen dager, om dere tar en liten pause. Det kan også være infeksjon, helst med sopp eller virus. Jeg vil anbefale at du ser det an en dag eller to og vasker penis skikkelig med lunkent vann. Om det er fortsatt symptomer etter par dager eller om det blir verre bør du søke lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206240-kl%C3%B8e-og-blemmer/#findComment-1483598
Del på andre sider

Jeg tror det er fornuftig om du snakker med damen din. Det er slett ikke usannsynlig at det er en infeksjon, selv om det er også mulig at nyhetens intense interesse med stor fysisk aktivitet kan frklare dine symptomer. Det kan være helt uskyldig, f. eks. at hun har noen andre (normale) bakterier i sin genitalia enn det du var vant med fra tidligere. I så tilfelle vil det gå over av seg selv i løpet av noen dager, om dere tar en liten pause. Det kan også være infeksjon, helst med sopp eller virus. Jeg vil anbefale at du ser det an en dag eller to og vasker penis skikkelig med lunkent vann. Om det er fortsatt symptomer etter par dager eller om det blir verre bør du søke lege.

hmmm... jeg har fått akkurat det samme... Og er i akkurat samme situasjon som deg... Vet ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206240-kl%C3%B8e-og-blemmer/#findComment-1484750
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...