Gå til innhold

Å riste sin kone, slik man gjør i barnehagen? Tilpasning til dhimmistyle

Anbefalte innlegg

Skrevet

En muslimsk prest i den største menigheten i Norge sier så otpimistisk at "hvis samfunnet ikke tolererer at vi slår kvinner, så kan vi bare riste henne som de gjør med barn i barnehagen!

Lurer på hva han sier når han får vite at det ikke er lov heller?

Skrevet

Det jeg lurer på er hva det er som gjør at disse mennene føler at de er i noen som helst posisjon til å _oppdra_ kona? Hva i all verden er det slike psykopater tror de er? (Og dette gjelder langt fra bare muslimer - du finner nøyaktig det samme blant kristne, spesiellt de stedene man ofte forbinder med islam).

"..................................."

Skrevet

Det jeg lurer på er hva det er som gjør at disse mennene føler at de er i noen som helst posisjon til å _oppdra_ kona? Hva i all verden er det slike psykopater tror de er? (Og dette gjelder langt fra bare muslimer - du finner nøyaktig det samme blant kristne, spesiellt de stedene man ofte forbinder med islam).

"..................................."

HRS kan opplyse at det ikke bare er ektemenn som bruker vold mot kvinner, men også brødre, foreldre, besteforeldre og onkler. Kvinner er til for å tukte. Gutter lærer fra de er barn at vold er tillatt, og kvinner skal oppdras. Foruroligende mange mener at det par ørefiker er greit hvis f eks middagen ikke er ferdig i tide, eller skjorter ikke er strøket.

"Greit" at noen er syke i hodet, men at guttebarn læres opp til det, er noe helt annet.

Siden så mange er oppptatt av nyansering, så kan jeg opplyse at eldremishandling utføres av kvinner, mot kvinner. Men disse er ikke opplært til det.

Gjest greit å ha det svart på hvitt
Skrevet

link?

Skrevet

link?

Dagsavisen. Husker ikke hvilken dag. Han heter Ikram et etellerannet. World Islamic Mission.

Blir så frista til å le av det, men klarer liksom ikke. Jeg føler at mannen må få den respekt at jeg tar han alvorlig. Han er jo et voksent menneske som kan stå for sine ord. Å avfeie det som ord fra en "utilregnelig" er vel å diskriminere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...