Gå til innhold

Hvor mye penger til julegave?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Jeg er 22, skal kjøpe julegave til kjæresten min snart. Vi er begge studenter. Hvor mye tenker dere er rimelig å kjøpe til hverandre for? Jeg tenkte rundt 1500... Er det mye?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg syns det er innmari mye. Kjøp det han ønsker seg du. Inntil den prisen du har råd til. Er du heldig ønsker han seg noe billigere.

Skrevet

Det syntes jeg var veldig mye for en student! Du har vel andre du skal kjøpe til også? En genser eller en parfyme eller noe slikt er vel nok, synes jeg. 300 feks.

Skrevet

Kommer litt an på hvor lenge dere har vært sammen. Det dyreste jeg har kjøpt til en kjæreste (jeg er også student) var en mp3-spiller til 1800, da hadde vi vært sammen to år. Billigste jeg har kjøpt er klær til 400, vi hadde vært sammen et halvt år.

Synes du skal se an litt hva du har råd til og hva du føler for. Har du sett en konkret ting han kommer til å elske til 1500, og du kan ta deg råd til det, så gjør du det. Finner du en gave han vil bli veldig glad for til en langt billigere pris kjøper du det, og slenger på litt marsipan eller noe.

Viktigste er at han blir glad, bør ikke henge seg for mye opp i pris =)

Skrevet

Jeg synes nok at det er litt mye, som student har man jo ikke akkurat mye å rutte med;) Hva synes du selv da?

Dere kan jo ta en prat om dette, og evt bli enige om en sum dere begge kan legge dere på..

Skrevet

Spørs helt hvor mye penger du har det..

Lever du kun på studentlån vil jeg si at 1500kr blir en del..

Men har du litt mer å rutte med synes jeg ikke det er for mye.

Skrevet

Wow! Jeg jobber (80%) og min kjære kan bare drømme om en så dyr julegave gitt. Men jeg har to små jeg skal kjøpe til + div. familie også da.

Men jeg regner med det kommer til å gå 5-800 til ham kanskje?

Skrevet

Vi har stort sett kjøpt for rundt 500 kr til hverandre til jul og bursdager, men i år skal vi ikke gi hverandre gave.

I fjor slo han til og kjøpte gave til meg til 9000 kr da, men så har vi felles økonomi, så jeg fikk svi litt jeg og. ;)

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg hadde faen skjæra meg aldri kjøpt en så dyr gave til noen som helst..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...