Prozak Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Inspirert av SDDs "forferdelige" og "barnslige" humor overfor ting man bare ikke _skal_ spøke med, så tenkte jeg å komme med følgende biddrag og uttalelse: Jeg liker meg der jeg bor. Stort sett. Det er litt grønt, ganske sentralt, og naboene er for det meste hyggelige. Men det er én ting jeg absolutt hater: Naboene bor så nært at de kan se rett inn på både kjøkkenet og stua, og det er faen hakke meg klin umulig å få dengt kjerringa litt uten at jeg får ublide blikk og hoderisting fra naboene dagen etterpå! Her en gang fikk jeg idéen å dunke hodet hennes i veggen på badet, da ingen naboer ser rett inn der. Men jaggu hadde ikke naboen hørt det - jeg tror de står med øret mot veggen og venter på å høre ting de kan bruke mot meg, de svina. Veloverveide kommentarer og krakilske utbrudd mottas begjærlig. Spesiellt kommentarer om hvor dum og barnslig jeg er som skriver dette :-) "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Forøvrig et morsomt svar fra en annen tråd, en annen gang, i et forum lang, lang herfra: HERE WE GO AGAIN WITH THIS CIVILITY AND PROPER POLITICALLY CORRECTNESS CRAP. WASN'T IT JOHN THAT SAID THIS NET SHOULD BE USED FOR?? .......well, here's his quote cut & pasted...."....no useful purpose for our discussion of the war, unless we want to discuss the issue of racisim in the war. John" SO I GUESS JOHN WANTS TO KEEP THIS ISSUE ALIVE RATHER THAN DISCUSS THE WAR and ODD, POLITICALLY INCORRECT THINGS LIKE "KILRORY"! (uhhh, what Army WERE you in, John??) WELL, I'M IN MY DON RICKLES MOOD TONIGHT, SO............... HEY, JOHN!!!!!!!!!!!!!! GUESS YOU CAN'T READ! USE YOUR DELETE KEY !!!!!! IT'S LOCATED ON MOST KEYBOARDS ON THE FAR RIGHT, LOWER ROW, JUST LEFT OF THE "Enter" key, and just to the right of the "Ins", or, if you use your Numlock, the "0" (thats the number "0") key....... Of course, I have no experience with ULTRA-LIBERAL LEFTIST keyboards, so they may not even have a delete key. I do have it on good authority (James Carville) that Liberal Computer keyboards have "brain-dead", "spout the mantra" and "repeat it ad nauseum" keys, though. Al Gore lost, John, get over it !!!!!!!!!!!! Take your nice tax refund check and spend it on something that you find politically correct, non-offensive and redeeming! (oops, I think "redeeming" is a religious type word, thus offensive and politically incorrect! Sorry !!!!) This is fun, John ! I'm collecting everyones comments on your droning ridiculousness and will be publishing them next year in a book to be co-authored by my friend Don Rickles and tentatively to be titled "See John's Lips Flap with Politically Correct Drivel " !!!! Now, I'm going to take my own advice, and whenever I see anything from JHK789 I'm going to use my delete key instead of reading his inane comments!!!! (Why do I get suspicious of anyone on AOL that doesn't have a directory listing with AOL????) "................................" 0 Siter
Gjest wannabeez Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Prozak sjekker popularitetsskalaen sin.... 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Prozak sjekker popularitetsskalaen sin.... Ah! Der kom det et svar. Du kan jo se om du klarer å trå igang hjernecellen nok til å selv se hvilken av de to kategoriene svaret ditt havner :-) ".................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du får dra for gardinene da. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Du får dra for gardinene da. Æsj. Nå ødela du alt for meg :-) "................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Æsj. Nå ødela du alt for meg :-) "................................." Et godt forsøk ihvertfall;) 0 Siter
Freya Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du får dra for gardinene da. Men hvis han drar for gardinene, skjønner naboene helt sikkert at det er for å få denge kona i fred. Nysgjerrigperene. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Men hvis han drar for gardinene, skjønner naboene helt sikkert at det er for å få denge kona i fred. Nysgjerrigperene. Jeg ville ha trodd noe helt annet;) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Et godt forsøk ihvertfall;) Sant :-) Men jeg hadde jo håpet på litt flere kommentarer om det barnslige, unødvendige og direkte ondsinnede innlegget, da. Sånn at jeg kunne fortsette med hvordan jeg morer meg med å skyte småfuglene i hagen på søndags morgen, bare fordi jeg liker å skyte ting :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Jeg ville ha trodd noe helt annet;) Ah - men du skjønner: De virker ikke som om de får noe mer sansen for meg etter de gangene jeg har feid over henne foran stuevinduet. Selv om det var mørkt ute, og jeg hadde lyset på inne. Kjipinger. Da rister de enda mer på hodet, og dekker til øynene på ungene sine. "....................................." 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Sant :-) Men jeg hadde jo håpet på litt flere kommentarer om det barnslige, unødvendige og direkte ondsinnede innlegget, da. Sånn at jeg kunne fortsette med hvordan jeg morer meg med å skyte småfuglene i hagen på søndags morgen, bare fordi jeg liker å skyte ting :-) "................................." Det er sikkert noe på Tv som fenger akkurat nå. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ah - men du skjønner: De virker ikke som om de får noe mer sansen for meg etter de gangene jeg har feid over henne foran stuevinduet. Selv om det var mørkt ute, og jeg hadde lyset på inne. Kjipinger. Da rister de enda mer på hodet, og dekker til øynene på ungene sine. "....................................." Men det blir ikke spennende om du skal kjøre samme stillinga hele tiden:) 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Sant :-) Men jeg hadde jo håpet på litt flere kommentarer om det barnslige, unødvendige og direkte ondsinnede innlegget, da. Sånn at jeg kunne fortsette med hvordan jeg morer meg med å skyte småfuglene i hagen på søndags morgen, bare fordi jeg liker å skyte ting :-) "................................." Du i godt humør i dag? :-) Har jeg gått glipp av noe eller? Har SDD forferdelig og barnslig humor? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Du i godt humør i dag? :-) Har jeg gått glipp av noe eller? Har SDD forferdelig og barnslig humor? "Du i godt humør i dag? :-)" Hverken mer eller mindre :-) "Har jeg gått glipp av noe eller? Har SDD forferdelig og barnslig humor?" Ifølge et par stykker, så har han det. Fordi han presterte å spøke med at han sprengte nabokatten med kinaputter når han var liten. Når jeg kalte det "barnslig" og "forferdelig", så var det rimelig ironisk fra min side :-) ".................................." 0 Siter
Patsi Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 "Du i godt humør i dag? :-)" Hverken mer eller mindre :-) "Har jeg gått glipp av noe eller? Har SDD forferdelig og barnslig humor?" Ifølge et par stykker, så har han det. Fordi han presterte å spøke med at han sprengte nabokatten med kinaputter når han var liten. Når jeg kalte det "barnslig" og "forferdelig", så var det rimelig ironisk fra min side :-) ".................................." Ok, hehe :-) Takk for oppdateringen! *livredd for å gå glipp av noe på DOL* ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hvis du hadde utelatt avsnitt 1 og 3, så hadde du sannsynligvis blitt hengt for det innlegget der. 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hvis du hadde utelatt avsnitt 1 og 3, så hadde du sannsynligvis blitt hengt for det innlegget der. Jeg spurte tross alt bare om du spøkte, og gav uttrykk for at jeg syntes det var umoden humor. Du tåler vel såpass? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg spurte tross alt bare om du spøkte, og gav uttrykk for at jeg syntes det var umoden humor. Du tåler vel såpass? Var den til meg? 0 Siter
Prozak Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Hvis du hadde utelatt avsnitt 1 og 3, så hadde du sannsynligvis blitt hengt for det innlegget der. Sannsynligvis - men man skal ikke kimse av en god henging :-) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.