Prozak Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 hehehe helt i orden.-) sov godt du:-) men kan ikke helt dy meg da......... så hvorfor ikke le av ting som er sagt, men selvfølgelig ikke er ment alvorlig?? er det bedre å gråte/rase???? Ikke for meg:-) verden er råtten nok som den er samt vidunderlig som den er, det spørs bare hvordan man vil ha det selv:-) og jeg velger den glade linje;-)!! Jeg er nordlenning, så jeg har fått galgenhumor og det å ta brodden av mye som er alvorlig ved å le, inn med morsmelken :-) "....................................." 0 Siter
Gjest DOL-MIA Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du er nok veldig inspirert av SDD men du blir liksom aldri han. Du mangler de fine nyansene som gjør han veldig morsom i sine skriblerier. Han krydrer sine "avhandlinger" mesterlig med en veldig lun porsjon selvironi. Det mangler du. Helt og holdent. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Du er nok veldig inspirert av SDD men du blir liksom aldri han. Du mangler de fine nyansene som gjør han veldig morsom i sine skriblerier. Han krydrer sine "avhandlinger" mesterlig med en veldig lun porsjon selvironi. Det mangler du. Helt og holdent. "Du er nok veldig inspirert av SDD men du blir liksom aldri han." Jeg er ikke inspiriret av SDD som person, men av reaksjonen på det han skrev. "Du mangler de fine nyansene som gjør han veldig morsom i sine skriblerier." Javisst. Jeg er ikke humorist. Jeg er teknolog, og vitenskapelig skriving er min greie, ikke humor. Men hvor ville _du_ med dette barnslige innlegget? "....................................." 0 Siter
Gjest singeline Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg forsto at det måtte være noe helt spesielt med deg. ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Jeg forsto at det måtte være noe helt spesielt med deg. ;-) Ikke umulig :-) "................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.