Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på julebord til helga, og har faktisk greid å spare til lange negler i år. (Ellers knekker de bare.) Tenkte jeg skulle slå til med litt fin neglelakk, lurte på noen synspunkter fra dere.

Er neglelakk fint eller stygt? Hvilken farge er finest? Hvilken farge passer best til et svart/hvitt/sølvfarget antrekk?

Kom igjen, fjåsedamer. :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Lyyyserosa eller såkalt fransk manikyr.

Farger, spesielt rødt, ser ikke bra ut.

Skrevet

I år er begie neglelakker hot! Men personlig syntes jeg det er grusomt. Jeg sverger til lys, lys rosa.. Som alltid.

Gjest trultemor25
Skrevet

Neglelakk synes jeg er helt forferdelig, synes det er litt kjerringaktig, med mindre det ser ut som man ikke har noe på da, altså at det er naturlige farger, lysrosa gjennomsiktig eller hvit gjennomsiktig. Fransk manikyr er jo lekkert da.

Skrevet

Nesten-hvit er fint. Forsøk f.eks. Diors "Caramel".

Hva med sølvfarget?

Skrevet

Hva med sølvfarget?

*Grøss* I mitt hode vil det se råbillig ut!

Nei, jeg er enig med de andre her - helt lys neglelakk om du må ha.

Skrevet

*Grøss* I mitt hode vil det se råbillig ut!

Nei, jeg er enig med de andre her - helt lys neglelakk om du må ha.

Ok, skal sjekke på butikken i morra og se om de har noe beeesjht. :)

Skrevet

Hva med sølvfarget?

Det har jeg ikke veldig sans for, men smak og behag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...