Gå til innhold

Kul på størrelse med ett knappenålshode

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på 21år. Har tidligere vært å fått kontrollert to små kuler på halsen, og fått bekreftet at det ikke var noe å bekymre seg over. Blir allikevel litt ekstra engstelig og oppmerksom på andre deler av kroppen hva kuler angår.

Nylig oppdaget jeg en kul på størrelse med en stort knappenålshode på siden/bak høyre testikkel. Kulen er hard og sitter fast i testikkelen. Den er ikke øm eller vond og ta på, men kjenner til tider litt ubehag og spreng i høyre testikkelen..

Er dette noe jeg bør få en lege til å se nærmere på, eller kan jeg avvente å bare se hvordan kulen utvikler seg? Har vært mye syk det siste året, og vil nødig bruke mer tid på legekontor enn jeg allerede har gjort...

mvh

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...