m2973 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hei! Er en gutt på 21år. Har tidligere vært å fått kontrollert to små kuler på halsen, og fått bekreftet at det ikke var noe å bekymre seg over. Blir allikevel litt ekstra engstelig og oppmerksom på andre deler av kroppen hva kuler angår. Nylig oppdaget jeg en kul på størrelse med en stort knappenålshode på siden/bak høyre testikkel. Kulen er hard og sitter fast i testikkelen. Den er ikke øm eller vond og ta på, men kjenner til tider litt ubehag og spreng i høyre testikkelen.. Er dette noe jeg bør få en lege til å se nærmere på, eller kan jeg avvente å bare se hvordan kulen utvikler seg? Har vært mye syk det siste året, og vil nødig bruke mer tid på legekontor enn jeg allerede har gjort... mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206279-kul-p%C3%A5-st%C3%B8rrelse-med-ett-knappen%C3%A5lshode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.