Gå til innhold

hmmm

Gjest tintintin

Anbefalte innlegg

Gjest tintintin
Skrevet

Javel,det er altså Samira Munir som er omkommet i "togulykke" i Oslo i helga.

Skikkelig tragisk dette, nekter å tro at dette er ulykke eller selvmord.(

Gjest tintintin
Skrevet

Har du en link eller noe?

Har kommet på forsida til HRS nå, sorry at jeg er så lite datakyndig at jeg hopper over å legge ved link.

Hun ble 42 år står det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har kommet på forsida til HRS nå, sorry at jeg er så lite datakyndig at jeg hopper over å legge ved link.

Hun ble 42 år står det.

Mulig jeg spør noe dumt nå, men HRS? Hva er det?

Gjest tintintin
Skrevet

HRS= Human Right Service.

Samme organisasjon som l.a. Hege Storhaug er med i.

Gjest tintintin
Skrevet

Sorry at jeg svarer så rotete. I og med at mennesket ble drapstruet daglig finner jeg det svært vanskelig å tro at dette dreier seg om noe annet enn en ren henrettelse utført av islamister.

Skrevet

Leste det i natt, men nå finner jeg ikke linken. Husker ikke hvilken nettavis jeg så det i.

Syntes det var rart at avisen skrev at de antok selvmord.

De pleier da ikke å skrive det?

Hun hadde i hvert fall nok fiender, for å si det sånn, så selvmordet skal være rimelig klart for at de så kort tid etter dødsfallet omtaler det som et selvmord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...