Gå til innhold

Kul på størrelse med ett middels knappenålshode ...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 21år. Har det siste året vært mye plaget av sykdom. Det hele har roet seg nå og jeg er så godt som friskmeldt. Men i august oppdaget jeg to små kuler på halsen. Disse fikk jeg undersøkt av lege som bekreftet at det ikke var noe å bekymre seg over. Blir til tross for dette litt engstelig og mer oppmerksom på endringer på kroppen, spesielt hva kuler anngår.

For omlag 1uke siden oppdaget jeg en kul på høyre testikkel. Denne er på størrelse med et middels stort knappenålshode, kjennes hard men ikke veldig øm ut. Den sitter litt ned og ut mot høyre side av testikkelen. Har i tillegg merket tidvis ubehag og spreng i den aktuelle testikkelen. Er dette noe jeg bør gå til lege med umiddelbart eller kan jeg avvente og se om den utvikler seg og evt. blir større? Har tilbrakt altfor mye tid på legekontor det siste året, og vil nødig løpe av gårde kun for å få beskjed om at jeg bekymrer meg for mye...

mvh

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...