amber sun Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 ...naar jeg kommer hjem fra ferie imorgen ettermiddag? Sitter paa flyet fra imorgen tidlig, og imorgen kveld hadde det vaert morsomt aa se hvem som har kommet med det beste eller evt. mest kreative forslag, hehe. Har naa altsaa hatt to uker med ligge-i-sola-paa-solseng-dager...og gleder meg til aa komme tilbake og faa litt mer liv rundt meg! Saa hva er det foerste jeg boer gjoere syns du (og hvorfor)? :-D :-D 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Komme på msn! Fordi: Vi har mye å ta igjen =) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Komme på msn! Fordi: Vi har mye å ta igjen =) Jaaa! Det vil jeg ihvertfall! Det var et kongeforslag, M.Angelica. *s* Faar hive klaerne fra kofferten og i vaskemaskinen, og logge paa, hehe. Snakkes! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jaaa! Det vil jeg ihvertfall! Det var et kongeforslag, M.Angelica. *s* Faar hive klaerne fra kofferten og i vaskemaskinen, og logge paa, hehe. Snakkes! Hehe..jepp! Du bør kanskje ta en liten tur til butikken også.. Sånn at dere har litt mat i hus 0 Siter
amber sun Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Hehe..jepp! Du bør kanskje ta en liten tur til butikken også.. Sånn at dere har litt mat i hus Mat ja. Jo jo kanskje det. Men saa er det msn for alle penga. Naa maa jeg stikke, tiden er ute 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg synes du først og fremst bør begynne å skrubbe av deg den motbydelige brunfargen. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Komme på msn! Fordi: Vi har mye å ta igjen =) Det hadde jeg også tenkt å foreslå 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hvis du har kjøpt kinaputter synes jeg det første du skal gjøre er å sprenge en katt! 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Først kjøre vaskemaskiner. Så gå gjennom post og lese aviser og handle litt melk og brød og annet småtteri. Dette er vanlig kom-hjem-rutine for meg. Og så venne seg av med å kaste dopapir i søppelbøtta! 0 Siter
Gyda Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jaaa! Det vil jeg ihvertfall! Det var et kongeforslag, M.Angelica. *s* Faar hive klaerne fra kofferten og i vaskemaskinen, og logge paa, hehe. Snakkes! JA, M.Angelica! Du har alltid de beste forslagene. Jeg regner med å være på plass litt etter kl 16! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Finne de gule kulene, lage gelé, skrive mail til hare, gjemme kofferten med innhold i skapet, drikke et glass vin eller to, tørke støv av danseskoene, danse litt til skumringsmusikk, spise en mandarin, se twin peaks, le, spionere på naboen, og så kan du sette deg ned i sofaen og tenke over hva som var morsomst... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Mat ja. Jo jo kanskje det. Men saa er det msn for alle penga. Naa maa jeg stikke, tiden er ute Men hjemme er tiden aldri ute..... 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Jeg synes du først og fremst bør begynne å skrubbe av deg den motbydelige brunfargen. ;o) *rekke tunge* hehe den håper jeg nå å beholde en stund til. *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Først kjøre vaskemaskiner. Så gå gjennom post og lese aviser og handle litt melk og brød og annet småtteri. Dette er vanlig kom-hjem-rutine for meg. Og så venne seg av med å kaste dopapir i søppelbøtta! Det første jeg gjorde var å bytte vann i akvariet...det har vært litt fiskedød her *pjuk* Utover kvelden blir det nok mer nett, nå blir det bare litt titt innom (må jo spise litt og vaske klær også, hehe) 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 JA, M.Angelica! Du har alltid de beste forslagene. Jeg regner med å være på plass litt etter kl 16! Jeg kommer jeg kommer. men ikke før ikveld. Nå har vi vært oppe siden klokka fem *gjesp*, og hatt en laaaaaang flytur med mellomlanding i Bergen av alle ting. Er ganske trøtt og lei... Men ÅÅÅÅÅ så godt å ha vanlig tastatur igjen!! :-D Gleder meg til å skravle med dere igjen! 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Vaske klær! Det skal jeg gjøre, hehe. Men jeg tror jeg venter med det meste av klesvasken til imorgen 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Finne de gule kulene, lage gelé, skrive mail til hare, gjemme kofferten med innhold i skapet, drikke et glass vin eller to, tørke støv av danseskoene, danse litt til skumringsmusikk, spise en mandarin, se twin peaks, le, spionere på naboen, og så kan du sette deg ned i sofaen og tenke over hva som var morsomst... hehe mange gode forslag. Det er sååå godt å være hjemme igjen! og ha vanlig tastatur igjen! :-D Kommer innom msn senere. Nå har jeg akkurat drevet med akvariet hvor det har vært fiskedød. *æsj* Er kjempetrøtt etter en laaaang reisedag. Sto opp klokka fem ,og hadde mellomlanding i Bergen. Masse venting og greier. Og masse overaktive unger som sparket i flysetene og ikke kunne sitte rolig et sekund *stønn* Flyturene med store barnefamiliekolonier er ikke særlig morsomme. Men ferien har vært fin! 0 Siter
amber sun Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Men hjemme er tiden aldri ute..... Og takk og pris for det. Nå trenger jeg ikke putte på mynter lenger! Hurra! hehe 0 Siter
Gyda Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg kommer jeg kommer. men ikke før ikveld. Nå har vi vært oppe siden klokka fem *gjesp*, og hatt en laaaaaang flytur med mellomlanding i Bergen av alle ting. Er ganske trøtt og lei... Men ÅÅÅÅÅ så godt å ha vanlig tastatur igjen!! :-D Gleder meg til å skravle med dere igjen! Vi har akkurat hatt en runde nå - og du har mail! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.