Gå til innhold

FU: Hva syns du er det foerste jeg skal gjoere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...naar jeg kommer hjem fra ferie imorgen ettermiddag?

Sitter paa flyet fra imorgen tidlig, og imorgen kveld hadde det vaert morsomt aa se hvem som har kommet med det beste eller evt. mest kreative forslag, hehe.

Har naa altsaa hatt to uker med ligge-i-sola-paa-solseng-dager...og gleder meg til aa komme tilbake og faa litt mer liv rundt meg!

Saa hva er det foerste jeg boer gjoere syns du (og hvorfor)?

:-D

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Komme på msn!

Fordi:

Vi har mye å ta igjen =)

Skrevet

Komme på msn!

Fordi:

Vi har mye å ta igjen =)

Jaaa!

Det vil jeg ihvertfall! Det var et kongeforslag, M.Angelica. *s*

Faar hive klaerne fra kofferten og i vaskemaskinen, og logge paa, hehe. :)

Snakkes!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jaaa!

Snakkes!

Hehe..jepp!

Du bør kanskje ta en liten tur til butikken også.. Sånn at dere har litt mat i hus ;)

Skrevet

Hehe..jepp!

Du bør kanskje ta en liten tur til butikken også.. Sånn at dere har litt mat i hus ;)

Mat ja. Jo jo kanskje det. Men saa er det msn for alle penga. ;) Naa maa jeg stikke, tiden er ute :(

Skrevet

Jeg synes du først og fremst bør begynne å skrubbe av deg den motbydelige brunfargen.

;o)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Komme på msn!

Fordi:

Vi har mye å ta igjen =)

Det hadde jeg også tenkt å foreslå :)

Skrevet

Hvis du har kjøpt kinaputter synes jeg det første du skal gjøre er å sprenge en katt!

Skrevet

Først kjøre vaskemaskiner. Så gå gjennom post og lese aviser og handle litt melk og brød og annet småtteri. Dette er vanlig kom-hjem-rutine for meg. Og så venne seg av med å kaste dopapir i søppelbøtta!

Skrevet

Jaaa!

Snakkes!

JA, M.Angelica! Du har alltid de beste forslagene.

Jeg regner med å være på plass litt etter kl 16!

hare1365380455
Skrevet

Finne de gule kulene, lage gelé, skrive mail til hare, gjemme kofferten med innhold i skapet, drikke et glass vin eller to, tørke støv av danseskoene, danse litt til skumringsmusikk, spise en mandarin, se twin peaks, le, spionere på naboen, og så kan du sette deg ned i sofaen og tenke over hva som var morsomst...

hare1365380455
Skrevet

Mat ja. Jo jo kanskje det. Men saa er det msn for alle penga. ;) Naa maa jeg stikke, tiden er ute :(

Men hjemme er tiden aldri ute.....:)

Annonse

Skrevet

Jeg synes du først og fremst bør begynne å skrubbe av deg den motbydelige brunfargen.

;o)

*rekke tunge*

;)

hehe den håper jeg nå å beholde en stund til. *s*

Skrevet

Først kjøre vaskemaskiner. Så gå gjennom post og lese aviser og handle litt melk og brød og annet småtteri. Dette er vanlig kom-hjem-rutine for meg. Og så venne seg av med å kaste dopapir i søppelbøtta!

Det første jeg gjorde var å bytte vann i akvariet...det har vært litt fiskedød her *pjuk*

Utover kvelden blir det nok mer nett, nå blir det bare litt titt innom ;)

(må jo spise litt og vaske klær også, hehe)

Skrevet

JA, M.Angelica! Du har alltid de beste forslagene.

Jeg regner med å være på plass litt etter kl 16!

Jeg kommer jeg kommer. men ikke før ikveld.

Nå har vi vært oppe siden klokka fem *gjesp*, og hatt en laaaaaang flytur med mellomlanding i Bergen av alle ting. :( Er ganske trøtt og lei...

Men ÅÅÅÅÅ så godt å ha vanlig tastatur igjen!!

Gleder meg til å skravle med dere igjen!

Skrevet

Vaske klær!

Det skal jeg gjøre, hehe. Men jeg tror jeg venter med det meste av klesvasken til imorgen ;)

Skrevet

Finne de gule kulene, lage gelé, skrive mail til hare, gjemme kofferten med innhold i skapet, drikke et glass vin eller to, tørke støv av danseskoene, danse litt til skumringsmusikk, spise en mandarin, se twin peaks, le, spionere på naboen, og så kan du sette deg ned i sofaen og tenke over hva som var morsomst...

hehe mange gode forslag.

Det er sååå godt å være hjemme igjen!

og ha vanlig tastatur igjen! :-D

Kommer innom msn senere. Nå har jeg akkurat drevet med akvariet hvor det har vært fiskedød. *æsj*

Er kjempetrøtt etter en laaaang reisedag. Sto opp klokka fem ,og hadde mellomlanding i Bergen. Masse venting og greier.

Og masse overaktive unger som sparket i flysetene og ikke kunne sitte rolig et sekund *stønn*

Flyturene med store barnefamiliekolonier er ikke særlig morsomme. Men ferien har vært fin!

:)

Skrevet

Men hjemme er tiden aldri ute.....:)

Og takk og pris for det.

Nå trenger jeg ikke putte på mynter lenger! Hurra!

hehe

Skrevet

Jeg kommer jeg kommer. men ikke før ikveld.

Nå har vi vært oppe siden klokka fem *gjesp*, og hatt en laaaaaang flytur med mellomlanding i Bergen av alle ting. :( Er ganske trøtt og lei...

Men ÅÅÅÅÅ så godt å ha vanlig tastatur igjen!!

Gleder meg til å skravle med dere igjen!

Vi har akkurat hatt en runde nå - og du har mail!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...