hare1365380455 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 hehe mange gode forslag. Det er sååå godt å være hjemme igjen! og ha vanlig tastatur igjen! :-D Kommer innom msn senere. Nå har jeg akkurat drevet med akvariet hvor det har vært fiskedød. *æsj* Er kjempetrøtt etter en laaaang reisedag. Sto opp klokka fem ,og hadde mellomlanding i Bergen. Masse venting og greier. Og masse overaktive unger som sparket i flysetene og ikke kunne sitte rolig et sekund *stønn* Flyturene med store barnefamiliekolonier er ikke særlig morsomme. Men ferien har vært fin! Har du fått slappet av? 0 Siter
amber sun Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Har du fått slappet av? Jada. Og nå har jeg hatt en kongedag på jobb også! Herregud jeg er helt gira, det var såå gøy å være på jobb igjen også. Hahaha skulle tro jeg hadde tatt speed eller noe Lurer på når jeg lander på jorda igjen? Og på fredag braker det løs her på nett, lørdag er det full rulle om kvelden og så kommer førjulsfestene slag i slag jo! Dette er helt genialt, som M.Angelica ville sagt! ;-P 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jada. Og nå har jeg hatt en kongedag på jobb også! Herregud jeg er helt gira, det var såå gøy å være på jobb igjen også. Hahaha skulle tro jeg hadde tatt speed eller noe Lurer på når jeg lander på jorda igjen? Og på fredag braker det løs her på nett, lørdag er det full rulle om kvelden og så kommer førjulsfestene slag i slag jo! Dette er helt genialt, som M.Angelica ville sagt! ;-P Hva skjer lørdag kveld? Du får maile meg. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Hva skjer lørdag kveld? Du får maile meg. Mail er sendt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Mail er sendt. Til deg også! Kos deg på lørdag!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.