Gå til innhold

FU: Hva syns du er det foerste jeg skal gjoere...

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

hehe mange gode forslag.

Det er sååå godt å være hjemme igjen!

og ha vanlig tastatur igjen! :-D

Kommer innom msn senere. Nå har jeg akkurat drevet med akvariet hvor det har vært fiskedød. *æsj*

Er kjempetrøtt etter en laaaang reisedag. Sto opp klokka fem ,og hadde mellomlanding i Bergen. Masse venting og greier.

Og masse overaktive unger som sparket i flysetene og ikke kunne sitte rolig et sekund *stønn*

Flyturene med store barnefamiliekolonier er ikke særlig morsomme. Men ferien har vært fin!

:)

Har du fått slappet av? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Har du fått slappet av? :)

Jada.

Og nå har jeg hatt en kongedag på jobb også! Herregud jeg er helt gira, det var såå gøy å være på jobb igjen også. Hahaha skulle tro jeg hadde tatt speed eller noe ;)

Lurer på når jeg lander på jorda igjen?

Og på fredag braker det løs her på nett, lørdag er det full rulle om kvelden og så kommer førjulsfestene slag i slag jo!

Dette er helt genialt, som M.Angelica ville sagt!

;-P

hare1365380455
Skrevet

Jada.

Og nå har jeg hatt en kongedag på jobb også! Herregud jeg er helt gira, det var såå gøy å være på jobb igjen også. Hahaha skulle tro jeg hadde tatt speed eller noe ;)

Lurer på når jeg lander på jorda igjen?

Og på fredag braker det løs her på nett, lørdag er det full rulle om kvelden og så kommer førjulsfestene slag i slag jo!

Dette er helt genialt, som M.Angelica ville sagt!

;-P

Hva skjer lørdag kveld? Du får maile meg.:)

Skrevet

Hva skjer lørdag kveld? Du får maile meg.:)

Mail er sendt. :)

hare1365380455
Skrevet

Mail er sendt. :)

Til deg også! Kos deg på lørdag!!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...