Gå til innhold

tv-programmet på mandager

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eventuelt er vi like pussa eller trøtte begge to. :)

Eller det, ja! =D

Men du vet, man får det ikke mer moro enn hva man gjør det til selv ;)

Gjest Flørtepolitiet
Skrevet

Du er alltid morsom når du er overtrøtt eller full, så det er heeeelt greit. ;)

Hey! Dette er flørting. Ta det et annet sted. Dere skremmer vekk andre med flørtingen deres, og skjemmer ut både DOL, tråden og alle andre som forsøker å være seriøse her.

Skrevet

Hey! Dette er flørting. Ta det et annet sted. Dere skremmer vekk andre med flørtingen deres, og skjemmer ut både DOL, tråden og alle andre som forsøker å være seriøse her.

Som trådstarter gir jeg dem full tillatelse til å skjemme ut tråden min. :)

Skrevet

Selvfølgelig flørter jeg litt med Angelica.

Skrevet

Det programmet var jo helt forferdelig. Skrudde av midt i - ikke morsomt å se på de jentene...

Og jeg trodde jeg ikke var prippen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...