Gjest M.Angelica Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Eventuelt er vi like pussa eller trøtte begge to. Eller det, ja! =D Men du vet, man får det ikke mer moro enn hva man gjør det til selv 0 Siter
Gjest Flørtepolitiet Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du er alltid morsom når du er overtrøtt eller full, så det er heeeelt greit. Hey! Dette er flørting. Ta det et annet sted. Dere skremmer vekk andre med flørtingen deres, og skjemmer ut både DOL, tråden og alle andre som forsøker å være seriøse her. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Hey! Dette er flørting. Ta det et annet sted. Dere skremmer vekk andre med flørtingen deres, og skjemmer ut både DOL, tråden og alle andre som forsøker å være seriøse her. Som trådstarter gir jeg dem full tillatelse til å skjemme ut tråden min. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hey! Dette er flørting. Ta det et annet sted. Dere skremmer vekk andre med flørtingen deres, og skjemmer ut både DOL, tråden og alle andre som forsøker å være seriøse her. Selvfølgelig flørter jeg litt med Angelica. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det programmet var jo helt forferdelig. Skrudde av midt i - ikke morsomt å se på de jentene... Og jeg trodde jeg ikke var prippen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.