Gjest skrelt papir Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg aner ikke hvor jeg kan legge dette innlegget, men jeg begynner å føle at jeg har fått nok. I kveld skulle jeg legge meg tidlig, siden jeg har vært stuptrøtt i dag, og de siste dagene. Jeg har sovet dårlig de siste nettene, men følte at det skulle gå bra i dag. Men neida. Jeg blir liggende å tenke på jobben - hvor jeg har en spesiell jobbsituasjon. Trives kjempegodt, men jeg har en deling som er slitsom, og som har tært mer og mer på kreftene. Framover nå vil det skje mye på jobb, som krever mye av meg - både planlegging, samarbeid og godt mot. Det blir stilt krav og forventninger til meg fra alle kanter. Har følt lenge at jeg har nådd et metningspunkt, men har tenkt hele tiden at det sikkert vil gå seg til. I tillegg sliter jeg med spiseforstyrrelser, en tilstand/sykdom som har forverret seg den siste tiden. Jeg tror dette har sammenheng med at jeg sliter på jobb. Dette sliter jeg med alene, siden skamfølelsen gjør at jeg ikke vil betro meg til noen. Jeg har også andre store prosjekter i vente privat (nei, ikke barn), og jeg føler at nå er det blitt for mye! Jeg er en pliktoppfyllende og arbeidsom person, så det vil virkelig gå hardt inn på meg om jeg ikke er i stand til å utføre en så og si plettfri jobb. Daglig vurderer jeg å kontakte lege, men jeg er ikke sikker på hva jeg skal si, og hva jeg ønsker skal bli utfallet. En sykemelding vil bli et utrolig nederlag for meg. Jeg er ung - i min beste alder, og utad har jeg skjult problemene mine så godt jeg kan. Jeg har gått til psykolog for spiseforstyrrelsene mine før, men sluttet, siden jeg følte at jeg ikke ble tatt på alvor. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er bare så utrolig sliten :-( 0 Siter
sheba Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du bør absolutt kontakte lege om disse problemene bare sliter mer og mer på deg.. Å gjemme bort sånt vil bare resultere i at du til slutt ikke orker noe som helst. skjønner du ikke har lyst på en sykemelding, men ta det opp med legen din, noen ganger må man faktisk ned i kjelleren en tur før man kan være 100% igjen. Venter du for lenge kan konsekvensene bli mye større. Lykke til:-) alle har problemer de møter underveis, og det er IKKE et nederlag. Forøvrig er det en fin egenskap å ville være plettfri og gjøre en perfekt jobb, men noenganger må man innse at en liten "omorganisering" noen ganger må til:-) 0 Siter
Gjest Luskis Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Det er bedre at du sykemelder deg nå istedet for å vente til du kanskje kollapser. Det er ikke noe nederlag, husk mennesker er ikke roboter! 0 Siter
Gjest Skrelt papir Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Du bør absolutt kontakte lege om disse problemene bare sliter mer og mer på deg.. Å gjemme bort sånt vil bare resultere i at du til slutt ikke orker noe som helst. skjønner du ikke har lyst på en sykemelding, men ta det opp med legen din, noen ganger må man faktisk ned i kjelleren en tur før man kan være 100% igjen. Venter du for lenge kan konsekvensene bli mye større. Lykke til:-) alle har problemer de møter underveis, og det er IKKE et nederlag. Forøvrig er det en fin egenskap å ville være plettfri og gjøre en perfekt jobb, men noenganger må man innse at en liten "omorganisering" noen ganger må til:-) Dere skriver ting jeg igrunnen er veldig klar over. Kanskje jeg tar den telefonen til legen i morra. En prat med ham kan vel ikke skade.. Nå får jeg forsøke å sove litt igjen kanskje.. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Er et ganske kjent tegn at alt skal være perfekt når man har spiseforstyrrelser. Jeg vil anbefale at du tar deg en tur til psykologen igjen. At det ikke funket for deg sist gang kan gå på f.eks kjemi mellom deg og psykologen. De er jo tross alt mennesker de også. Så du må finne en du trives med. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.