Gjest Gjettelek Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 2)Hvorfor blir sannheten alltid avkreftet? 3)Hvorfor spør jeg om dette? 0 Siter
Gjest right Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Fordi det nok er han (Bonden) som er faren til MA's sønn. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kan det være fordi KMB og svenskekongen er omtrent like dumme? 0 Siter
gripp Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det vet jeg ikke, men så jeg ikke på forsiden av Se og Hør at Bonden var far til Marit Arnstads sønn? 0 Siter
flisa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det vet jeg ikke, men så jeg ikke på forsiden av Se og Hør at Bonden var far til Marit Arnstads sønn? at han IKKE var far stod det da... 0 Siter
gripp Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 at han IKKE var far stod det da... Æsj, var det slik altså. Men, men..sikkert ingen røk uten ild :-) 0 Siter
Gjest neofix Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 1) Ingen av dem har hatt noe på si' 2) Sannheten må avkreftes for å gjøre ryktene mer troverdige 3) Du spør om dette fordi du er ansatt i Se og Hør og trenger noe nytt og troverdig å skrive om. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Marit Arnstad er en flott oppegående dame, hun ville aldri rotet seg bort i en dott som Kjell Magne, langt mindre fått barn med ham. Faren til hennes sønn er en helt normal mann som nekter å være i medias søkelys. Hvordan skal man klare å avkrefte ondsinnede rykter om andre fedre når guttens far vil være utafor rampelyset? Du spør om dette for å holde liv i rykter som ikke er sanne. Knugen er konge, de har lov å ha sitt på si uten at befolkningen deres skal bry seg med det. Kongen kan ikke skilles fra utstillingsdukka si, så derfor må han finne noen på siden med litt liv i. 0 Siter
Gjest Gjettelek Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Marit Arnstad er en flott oppegående dame, hun ville aldri rotet seg bort i en dott som Kjell Magne, langt mindre fått barn med ham. Faren til hennes sønn er en helt normal mann som nekter å være i medias søkelys. Hvordan skal man klare å avkrefte ondsinnede rykter om andre fedre når guttens far vil være utafor rampelyset? Du spør om dette for å holde liv i rykter som ikke er sanne. Knugen er konge, de har lov å ha sitt på si uten at befolkningen deres skal bry seg med det. Kongen kan ikke skilles fra utstillingsdukka si, så derfor må han finne noen på siden med litt liv i. Nei jeg mente ike det at han var faren til Arnestads unge, det er helt sikkert en sæddonor. Jeg mente det med utroskapsryktene Til B.vikern. 0 Siter
Gjest Gjettelek Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Fordi det nok er han (Bonden) som er faren til MA's sønn. Nei, jeg vet ingenting om hvilken sæddonor dama har brukt, men det at både kungen og Bondevik gjør *inn-ut-inn-ut* med andre damer mente jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.