Gå til innhold

1)Hva har Bondevik og "Kungen" til felles?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjettelek
Skrevet

2)Hvorfor blir sannheten alltid avkreftet?

3)Hvorfor spør jeg om dette?

Fortsetter under...

Skrevet

Fordi det nok er han (Bonden) som er faren til MA's sønn.

Skrevet

Kan det være fordi KMB og svenskekongen er omtrent like dumme?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men så jeg ikke på forsiden av Se og Hør at Bonden var far til Marit Arnstads sønn?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men så jeg ikke på forsiden av Se og Hør at Bonden var far til Marit Arnstads sønn?

at han IKKE var far stod det da...

Skrevet

at han IKKE var far stod det da...

Æsj, var det slik altså. Men, men..sikkert ingen røk uten ild :-)

Annonse

Skrevet

1) Ingen av dem har hatt noe på si'

2) Sannheten må avkreftes for å gjøre ryktene mer troverdige

3) Du spør om dette fordi du er ansatt i Se og Hør og trenger noe nytt og troverdig å skrive om.

skorpionfisken
Skrevet

Marit Arnstad er en flott oppegående dame, hun ville aldri rotet seg bort i en dott som Kjell Magne, langt mindre fått barn med ham.

Faren til hennes sønn er en helt normal mann som nekter å være i medias søkelys.

Hvordan skal man klare å avkrefte ondsinnede rykter om andre fedre når guttens far vil være utafor rampelyset?

Du spør om dette for å holde liv i rykter som ikke er sanne.

Knugen er konge, de har lov å ha sitt på si uten at befolkningen deres skal bry seg med det. Kongen kan ikke skilles fra utstillingsdukka si, så derfor må han finne noen på siden med litt liv i.

Gjest Gjettelek
Skrevet

Marit Arnstad er en flott oppegående dame, hun ville aldri rotet seg bort i en dott som Kjell Magne, langt mindre fått barn med ham.

Faren til hennes sønn er en helt normal mann som nekter å være i medias søkelys.

Hvordan skal man klare å avkrefte ondsinnede rykter om andre fedre når guttens far vil være utafor rampelyset?

Du spør om dette for å holde liv i rykter som ikke er sanne.

Knugen er konge, de har lov å ha sitt på si uten at befolkningen deres skal bry seg med det. Kongen kan ikke skilles fra utstillingsdukka si, så derfor må han finne noen på siden med litt liv i.

Nei jeg mente ike det at han var faren til Arnestads unge, det er helt sikkert en sæddonor.

Jeg mente det med utroskapsryktene Til B.vikern.

Gjest Gjettelek
Skrevet

Fordi det nok er han (Bonden) som er faren til MA's sønn.

Nei, jeg vet ingenting om hvilken sæddonor dama har brukt, men det at både kungen og Bondevik gjør *inn-ut-inn-ut* med andre damer mente jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...