Gjest lei av dårlige sendeforhold Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg lurer på hva det koster , eller hva dere betaler for parabol? Og hva koster det i måneden med en ikke så dyr pakke? Er det noe en må passe på når en skal ha seg parabol? 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Selve parabolen får du kjøpt for kr 1,- (inkl. tuner) dersom du binder deg for ett år hos enten viasat eller canal digital. Viasat har for tiden tilbud på kr. 199,- pr mnd for sin "gullpakke", mens canal digital koster adskillig mer, du finner prisene på nettsidene deres. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vet ikke hva en parabol koster nå for tida, sjekk ut sidene til forhandlerne. Dere må bestemme dere for om dere skal ha Viasat eller Canal Digital, eller begge deler (sjekk hva slags avtale forhandleren tilbyr). Vær oppmerksom på at Viasat krever egen mottaker og at dere bør sjekke om dere kan koble begge mottakerne på tv'n samtidig hvis dere skal ha kanaler fra begge selskapene. Jeg hadde Viasat før, og da de gikk over til det nye systemet med egen mottaker, viste det seg at jeg ikke kunne ha både den gamle mottakeren og denne nye tilkoblet tv'n samtidig. Hadde ikke nok uttak bakpå tv'n. Den gamle mottakeren ble plutselig en av de som Viasat ikke godkjente, enda den bare var et snaut år gammel. Det ble mildt sagt et helsikes styr med å bytte kontakter hver gang jeg ville bytte mellom kanalene fra Viasat og Canal Digital, så jeg returnerte til slutt mottakeren og sa opp Viasat. Forresten har Viasat elendig kundeservice! Fant ut at jeg ikke hadde annet enn dårlige kanaler fra Viasat (Tv3, Reality Tv og sånt), så jeg bestilte like godt en utvidet pakke fra Canal Digital til 300,- pr måned (Familiepakken + Extra Adventure), og får nå alle de fire Discoverykanalene, Animal Planet, National Geographic, BBC Prime, BBC World og BBC Food + mange flere, så nå har jeg kanaler som sender programmer det går an å lære noe av, fremfor mye av det tanketomme pisset som Tv3 sender (beklager alle Tv3-fans!). http://www.viasat.no http://www.canaldigital.no Husk at det i tillegg til beløpet pr måned også kommer en årsavgift for kortet. 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vet ikke hva en parabol koster nå for tida, sjekk ut sidene til forhandlerne. Dere må bestemme dere for om dere skal ha Viasat eller Canal Digital, eller begge deler (sjekk hva slags avtale forhandleren tilbyr). Vær oppmerksom på at Viasat krever egen mottaker og at dere bør sjekke om dere kan koble begge mottakerne på tv'n samtidig hvis dere skal ha kanaler fra begge selskapene. Jeg hadde Viasat før, og da de gikk over til det nye systemet med egen mottaker, viste det seg at jeg ikke kunne ha både den gamle mottakeren og denne nye tilkoblet tv'n samtidig. Hadde ikke nok uttak bakpå tv'n. Den gamle mottakeren ble plutselig en av de som Viasat ikke godkjente, enda den bare var et snaut år gammel. Det ble mildt sagt et helsikes styr med å bytte kontakter hver gang jeg ville bytte mellom kanalene fra Viasat og Canal Digital, så jeg returnerte til slutt mottakeren og sa opp Viasat. Forresten har Viasat elendig kundeservice! Fant ut at jeg ikke hadde annet enn dårlige kanaler fra Viasat (Tv3, Reality Tv og sånt), så jeg bestilte like godt en utvidet pakke fra Canal Digital til 300,- pr måned (Familiepakken + Extra Adventure), og får nå alle de fire Discoverykanalene, Animal Planet, National Geographic, BBC Prime, BBC World og BBC Food + mange flere, så nå har jeg kanaler som sender programmer det går an å lære noe av, fremfor mye av det tanketomme pisset som Tv3 sender (beklager alle Tv3-fans!). http://www.viasat.no http://www.canaldigital.no Husk at det i tillegg til beløpet pr måned også kommer en årsavgift for kortet. Vi har både viasat og canal digital, og jeg synes både kundeservicen til viasat er god samt at filmkanalene er minst like gode som canal digital sine. Ulempen med viasat er at de ikke har tv2, tv-norge eller eurosport (en kanal man visstnok ikke kan være foruten...) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vet ikke hva en parabol koster nå for tida, sjekk ut sidene til forhandlerne. Dere må bestemme dere for om dere skal ha Viasat eller Canal Digital, eller begge deler (sjekk hva slags avtale forhandleren tilbyr). Vær oppmerksom på at Viasat krever egen mottaker og at dere bør sjekke om dere kan koble begge mottakerne på tv'n samtidig hvis dere skal ha kanaler fra begge selskapene. Jeg hadde Viasat før, og da de gikk over til det nye systemet med egen mottaker, viste det seg at jeg ikke kunne ha både den gamle mottakeren og denne nye tilkoblet tv'n samtidig. Hadde ikke nok uttak bakpå tv'n. Den gamle mottakeren ble plutselig en av de som Viasat ikke godkjente, enda den bare var et snaut år gammel. Det ble mildt sagt et helsikes styr med å bytte kontakter hver gang jeg ville bytte mellom kanalene fra Viasat og Canal Digital, så jeg returnerte til slutt mottakeren og sa opp Viasat. Forresten har Viasat elendig kundeservice! Fant ut at jeg ikke hadde annet enn dårlige kanaler fra Viasat (Tv3, Reality Tv og sånt), så jeg bestilte like godt en utvidet pakke fra Canal Digital til 300,- pr måned (Familiepakken + Extra Adventure), og får nå alle de fire Discoverykanalene, Animal Planet, National Geographic, BBC Prime, BBC World og BBC Food + mange flere, så nå har jeg kanaler som sender programmer det går an å lære noe av, fremfor mye av det tanketomme pisset som Tv3 sender (beklager alle Tv3-fans!). http://www.viasat.no http://www.canaldigital.no Husk at det i tillegg til beløpet pr måned også kommer en årsavgift for kortet. Hver sin smak dette. Noen synes canal digital er dårlig også. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vi har både viasat og canal digital, og jeg synes både kundeservicen til viasat er god samt at filmkanalene er minst like gode som canal digital sine. Ulempen med viasat er at de ikke har tv2, tv-norge eller eurosport (en kanal man visstnok ikke kan være foruten...) Vi har egen tv antenne for disse kanalene ikke no problem. eurosport er jeg hysterisk glad for at vi ikke har. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vi har familiepakken fra Canal Digital, kr 69 pr mnd + kortavgiften kr 599 (en gang i året) Har akkurat bestilt Viasat sin gullpakke, kr 199 pr mnd (for ett år) + kortavgiften (husker ikke hvor mye det var her) 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vi har egen tv antenne for disse kanalene ikke no problem. eurosport er jeg hysterisk glad for at vi ikke har. Uten eurosport går du jo glipp av sendinger midt på natten! Som når tennis sendes kl. 03.00-05.00 ... *s* 0 Siter
flisa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vi har familiepakken fra Canal Digital, kr 69 pr mnd + kortavgiften kr 599 (en gang i året) Har akkurat bestilt Viasat sin gullpakke, kr 199 pr mnd (for ett år) + kortavgiften (husker ikke hvor mye det var her) familiepakken koster vel mer enn 69? vi har den vi også.....tror jeg betaler 211 0 Siter
tuss&troll Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 familiepakken koster vel mer enn 69? vi har den vi også.....tror jeg betaler 211 Du har så rett så rett flisa. Selvfølgelig gjør den det ) Det var tidligere da vi leide tuner fra Canal Digital at vi hadde et sånt tilbud på 69,- ... nå er det over 200,- ja. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Uten eurosport går du jo glipp av sendinger midt på natten! Som når tennis sendes kl. 03.00-05.00 ... *s* Nei om natta sover jeg. Å så tennis da hrmp.. 0 Siter
Gjest lei av dårlige sendeforhold. Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Takk til alle som har svart og for lenker. Setter stor pris på det. Er nå på vei til å bli litt klokere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.