Gå til innhold

Hva sier man???

Anbefalte innlegg

Skal fortelle til legen i morgen! Gruer meg forferdelig, men skal! Og be om sovepiller for nå orker jeg ikke flere våkenetter! Hva sier man egentlig??

Det finnes liksom ikke ord!! Hei noen var litt slem med meg da jeg var barn og det gjør litt vondt enda? Noen voldtok meg som barn og kroppen min tror det skjer enda. Husker mer og mer om hvordan han brukte meg som leketøy, lo når jeg ble redd, ble sint når jeg gråt, derfor sover jeg dårlig nå? Hva pokker sier man??

Hva har dere sagt? Hvor mye skal hun vite? Akkurat nå føles det som om at hvis noen svikter nå så går jeg til grunne!! Jeg må klare det og hun må tro det! Hvis jeg bare kunne klare å stole på det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/206310-hva-sier-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...