flisa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 "Så dette tolererer du??? men ikke en spøk om katter og dynamitt/kinaputter;-)????" Ja... "Ser du likheten/forskjellen???" Nei... "Her bagatelliserer du, men det andre forsøker du å gjøre til en katastrofe?! at du gidder!!" Jeg bagatelliserer ingenting, jeg sier at jeg tror Staff er en veldig ærlig mann. Og at jeg først forsikrer meg om at sdd spøkte og ikke faktisk har sprengt en katt, for så å si at jeg ikke synes det var morsomt, synes jeg heller ikke er å katastrofere. ...om noen virkelig sprenger katter så sier de det ikke høyt - like lite som at Staff synes det er kjekt å ha seg med småfolk...motbydelig. 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 ...om noen virkelig sprenger katter så sier de det ikke høyt - like lite som at Staff synes det er kjekt å ha seg med småfolk...motbydelig. Skjønte ikke helt hva du mente nå 0 Siter
flisa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Skjønte ikke helt hva du mente nå Det gjorde sikkert ikke jeg heller :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.