helios1365380922 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bare lurer på om det går an å slette nettadresser fra dataen? Altså, jeg var en snartur innom doktoronline.dk, og kommer sannsynligvis ikke til å dra dit igjen. Hver gang jeg skal innom den norske siden popper doktoronline.dk, før jeg har kommet til do....går det an å fjerne informasjonen slik at jeg kommer rett inntil doktoronline.no? Ikke noe omfattende problem altså, bare veldig irriterende..... 0 Siter
Gjest trebuster3 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 "går det an å fjerne informasjonen slik at jeg kommer rett inntil doktoronline.no?" Nei, dette vil forfølge deg som en pest resten av livet! Sånn går det når du roter deg innpå doktoronline.dk... 0 Siter
sheba Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 har du forsøkt å fjerne cookies og temp. internett files?? 0 Siter
helios1365380922 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 har du forsøkt å fjerne cookies og temp. internett files?? Hvordan gjør man dette da? er helt teknisk blank...:/ 0 Siter
sheba Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hvordan gjør man dette da? er helt teknisk blank...:/ -verktøylinje -alternativer for internett -slett informasjonskapsler -slett filer -slett logg -ta en restart! håper det hjelper, skikkelig pyton det der:-) 0 Siter
Femma Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Tools --> Internet Options --> Fanebladet Content. Velg "Auto Complete", og så "Clear Forms" Om du ikke vil adresser osv skal komme opp slik senere, fjerner du haken som står ved "Web Adresses" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.