helios1365380922 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bare lurer på om noen kan foreslå et/noen bra utested i Trondheim? Er 20 år, og har bodd her noen mnd nå. Liker litt "brune" plasser hvor man kan prate, men likevel føle at man er "ute" og ikke er på cafe. Havner ALLTID på 3b! Har prøvd fru lundgrens også og det kan jeg anbefale 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bar sofa og vista er fine steder med en blanding av sittegrupper og dansegulv. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 "Halvliter'n" er vel et av de bruneste stedene du får i Trondheim Eneste grunnen til at jeg havna der en gang, var at de har pils til 29 kroner hele kvelden. Da jeg var der satt det en særdeles merkelig gjeng der, en blanding av "gamle" og unge, gothere og straighte, skinheads og jenter med musefletter. Det fikk meg til å tenke på et DOL-treff, egentlig Det er lenge siden jeg var der, så jeg husker ikke nøyaktig hvor det ligger, men det er i nærheten av det der stedet "Coffee Annan" eller hva det nå heter. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bar sofa og vista er fine steder med en blanding av sittegrupper og dansegulv. Landhandleriet. 0 Siter
Osiris Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det bruneste stedet er kafe Larssen i Thomas Angels gate, så har du Kieglekroa i Holstveita bak Prinsen hotell som er kjempetrivelig,og et sted studenter går for å spille sjoelbak.Karl Johan i nedre del av Nordre. Lille London i Karl Johans gate. Det er vel de bruneste plassene tror jeg. 0 Siter
Line Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Landhandleriet. Hvor er det hen? Ikke hørt om før... i Trondheim i alle fall. Vet det er på Lillehammer 0 Siter
Line Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bar Sofa er ok, Mojo i Søndre likeså - den som ligger "i enden" av Brattørgata (som går fra Olavshallen og ut til Søndre Gate). Mormor's i veita i Thomas Angells gate er koselig, fint å sitte der med en billig halvliter og skravle! Serveringa stenger halv tolv, det er eneste minuset. Frem til halv ni er det 29,- pr halvliter. Jeg havner alltid på Frakken jeg, er egentlig møkkalei av den plassen Tiger er ok, Harvey's bråkete (umulig å prate der), Bula bar i kjelleren på Olavshallen er ganske ok, men det har ikke vært så mye folk når jeg har vært der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.