Gå til innhold

Flere løftebrudd fra de rød/grønne

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109460

De som stemte rød/grønt ble lurt - men det burde vel ikke komme som noen overraskelse for noen?

Nå vil de ha 4 år på seg til å ødelegge mye av det som den forrige regjering brukte 4 år på å bygge opp. Vi var inne i en veldig god retning og utvikling, men desverre så er det alt for mange som fremdeles tror at gresset er så mye grønnere på andre siden av gjerdet - selv om det meste fungerer og ikke minst, det går den rette veien.

Men så er det på'n igjen......

Fortsetter under...

Skrevet

De som vil ha gratis frukt og grønt for ta seg en tur hjem til laguna :o)

Skrevet

Nei, men de får da fjernet et obligatorisk fremmedspråk i ungdomsskolen. Kunnskapsløftet, du vet.

Skrevet

Nei, men de får da fjernet et obligatorisk fremmedspråk i ungdomsskolen. Kunnskapsløftet, du vet.

Og så har jo Djupedal (som i sin stilling burde inneha mye viten om kunnskap) en gang for alle slått fast at foreldre ikke er egnet til å oppdra sine barn.

Barn skal oppdras i barnehagen - før foreldrene klarer å påvirke dem i negativ retning.

Var ikke det nøyaktig hva de mente og gjorde i de tidligere kommunistiske østblokklandene?

Han er ikke helt god han der.....men de får jo det de ber om, de som stemte på en rød/grønn regjering.

Skrevet

Og så har jo Djupedal (som i sin stilling burde inneha mye viten om kunnskap) en gang for alle slått fast at foreldre ikke er egnet til å oppdra sine barn.

Barn skal oppdras i barnehagen - før foreldrene klarer å påvirke dem i negativ retning.

Var ikke det nøyaktig hva de mente og gjorde i de tidligere kommunistiske østblokklandene?

Han er ikke helt god han der.....men de får jo det de ber om, de som stemte på en rød/grønn regjering.

hehe..jeg laget en egen tråd om saken. Så ikke innlegget ditt.

Skrevet

det er verre det at de nå bryter FN-mandatet og gjør oss til outsidere i utenrikspolitikken - det er FARLIG!

Annonse

Skrevet

De fjerner det ikke, det har allerede vært valgfritt i årevis.

Men de lar være å gjeninnføre det.

Skrevet

det er verre det at de nå bryter FN-mandatet og gjør oss til outsidere i utenrikspolitikken - det er FARLIG!

TV2 gjennomgikk tabbene så langt, og omtalte dem som "regjeringen Tufte" :-)

Skrevet

Vi henger oss visst opp i mange av de samme sakene:-)

Skrevet

he-he....det var et supert klengenavn på den nye regjeringen - som jeg skal adoptere selv:-)

Skrevet

frukt får være frukt, men de jævlene har gått tilbake på min personlige kampsak om å øke grensen på tollfri importvarer.

Køddenisser. Bank skulle de hatt

Skrevet

frukt får være frukt, men de jævlene har gått tilbake på min personlige kampsak om å øke grensen på tollfri importvarer.

Der har de også brutt løftene.

Og hvorfor i all verden har de det?

Det må være en bagatell i statsbudsjettet, samtidig som det var ett av mange løfter de gav - og som de nå går tilbake på.

Deres valgkamp ser ut til å være basert på en rekke løgner.

Men lærer folk av det...?

Skrevet

Der har de også brutt løftene.

Og hvorfor i all verden har de det?

Det må være en bagatell i statsbudsjettet, samtidig som det var ett av mange løfter de gav - og som de nå går tilbake på.

Deres valgkamp ser ut til å være basert på en rekke løgner.

Men lærer folk av det...?

Vi kan jo bare håpe og tro.

Annonse

Skrevet

Ja, akkurat den saken irriterer meg også. Jeg stemte nå ikke på dem, men uansett.

Skrevet

Ja, akkurat den saken irriterer meg også. Jeg stemte nå ikke på dem, men uansett.

Jeg kan kjøpe argumentasjon om at det kan skade norske småbedrifter og blahblah, men hadde det ikke vært en ide å undersøke/ta stilling til alle sider av saken før man går ut og sier 'joda, dete ordner vi ??'

Det er kanskje litt for lett å være for ting for gå tilbake på det med begrunnelsen at 'når vi har sett nærmere på det kan vi ikke ..'

Skrevet

Jeg kan kjøpe argumentasjon om at det kan skade norske småbedrifter og blahblah, men hadde det ikke vært en ide å undersøke/ta stilling til alle sider av saken før man går ut og sier 'joda, dete ordner vi ??'

Det er kanskje litt for lett å være for ting for gå tilbake på det med begrunnelsen at 'når vi har sett nærmere på det kan vi ikke ..'

1000 kr er da ikke allverden i dag. Og 200 kr er bare en vits!

Skrevet

1000 kr er da ikke allverden i dag. Og 200 kr er bare en vits!

En hån rett og slett :)

Skrevet

"Nå vil de ha 4 år på seg til å ødelegge mye av det som den forrige regjering brukte 4 år på å bygge opp. Vi var inne i en veldig god retning og utvikling"

Javisst. Gradvis redusering av trygd, velferdsordninger og andre mer eller mindre goder. Det er klart - den forrige regjeringen var _dritbra_, og denne er _dritræva_ - utrolig at ikke alle ser det...:-)

Personlig ble jeg ikke lurt - jeg har ingen illusjoner om den rød-grønne regjeringen.

"..................................."

ikke fast nick
Skrevet

For en fornærmelse mot Tufte! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...