Gå til innhold

Flere løftebrudd fra de rød/grønne

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nå vil de ha 4 år på seg til å ødelegge mye av det som den forrige regjering brukte 4 år på å bygge opp. Vi var inne i en veldig god retning og utvikling"

Javisst. Gradvis redusering av trygd, velferdsordninger og andre mer eller mindre goder. Det er klart - den forrige regjeringen var _dritbra_, og denne er _dritræva_ - utrolig at ikke alle ser det...:-)

Personlig ble jeg ikke lurt - jeg har ingen illusjoner om den rød-grønne regjeringen.

"..................................."

Det var mye som kunne vært gjort enda bedre, men det viktigste var at hovedtrekkene ved (resultatet av) den forrige regjeringens politikk la alt til rette for også å kunne ta tak i dette.

Nå frykter jeg med god grunn at mye av dette ødelegges over de kommende 4 år.

Og ja - jeg ER overasket over at ikke flere ser dette.

Jeg ble heller ikke lurt - men så stemte jeg heller ikke på dem:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Det var mye som kunne vært gjort enda bedre, men det viktigste var at hovedtrekkene ved (resultatet av) den forrige regjeringens politikk la alt til rette for også å kunne ta tak i dette.

Nå frykter jeg med god grunn at mye av dette ødelegges over de kommende 4 år.

Og ja - jeg ER overasket over at ikke flere ser dette.

Jeg ble heller ikke lurt - men så stemte jeg heller ikke på dem:-)

"den forrige regjeringens politikk la alt til rette for også å kunne ta tak i dette."

Det er ikke en sannhet, men en tolkning.

"....................................."

Gjest mirakel*2?
Skrevet

De som vil ha gratis frukt og grønt for ta seg en tur hjem til laguna :o)

lol

Skrevet

"den forrige regjeringens politikk la alt til rette for også å kunne ta tak i dette."

Det er ikke en sannhet, men en tolkning.

"....................................."

Det er en påstand som de fleste økonomer vil støtte meg i:-)

Og uten et Norge AS som går bra og legger ting til rette for fremtiden, så blir det nødvendigvis også dårligere med tilretteleggelsesmulighetene.

Skrevet

Det er en påstand som de fleste økonomer vil støtte meg i:-)

Og uten et Norge AS som går bra og legger ting til rette for fremtiden, så blir det nødvendigvis også dårligere med tilretteleggelsesmulighetene.

"Det er en påstand som de fleste økonomer vil støtte meg i:-)"

Dette:

"men det viktigste var at hovedtrekkene ved (resultatet av) den forrige regjeringens politikk la alt til rette for også å kunne ta tak i dette."

?

Det der spenner nok over mye mer enn økonomi, og en økonoms mening om det blir omtrent den samme som din mening :-)

"...................................."

Skrevet

"Det er en påstand som de fleste økonomer vil støtte meg i:-)"

Dette:

"men det viktigste var at hovedtrekkene ved (resultatet av) den forrige regjeringens politikk la alt til rette for også å kunne ta tak i dette."

?

Det der spenner nok over mye mer enn økonomi, og en økonoms mening om det blir omtrent den samme som din mening :-)

"...................................."

En god, fornuftig og fremtidsrettet økonomi, ligger til grunn for det meste annet av hva man skal kunne foreta seg.

Så kan man selvfølgelig diskutere hvordan den gode økonomien skal kunne benyttes på ulike måter.

Men det er en langt større sak å ta tak i. Dog mener jeg at vår gamle regjering også hadde mange gode planer der rent generelt sett, og vesentlig bedre nn den nåværende regjering.

Men som du sier - det er ren synsing.

Det viktigste er å føre en økonomisk politikk som gagner næringslivets interesser på bred front.

For uten et godt og solid næringsliv med gode rammevilkår, så blir det lite igjen å "leve av".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...