Gjest M.Angelica Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Dette er et gedigent og dumt glipp av Øystein Djupedal, og jeg kan garantere at han ikke mente det slik som han sa det. Det kan vel hende de fleste av oss at vi sier ting på en annen måte enn vi hadde tenkt og at det dermed blir totalt idiotisk Enig! 0 Siter
Osiris Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 _DU_ kan garantere det???? Er du dama hans eller? Nei jeg er ikke dama hans, og kunne ikke tenkt meg å være det. Men jeg kjenner ham 0 Siter
favn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 For fire år siden het det "å ta en Sponheim" om teite uttalelser fra politikere. Nå heter det "å ta en Djupedal". History repeats itself. Hva var det nå Sponheim presterte å si, jeg husker vagt at han var elefant i glasshus, men...? *glemsk* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hva var det nå Sponheim presterte å si, jeg husker vagt at han var elefant i glasshus, men...? *glemsk* Guri land om jeg husker, han hadde flere plumpe og tåpelige uttalelser den første tida som landbruksminister. Uttrykket "å ta en Sponheim" var slett ikke uvanlig for fire år sida, såpass husker jeg da. Den minst plumpe som folk heiv seg over var vel at det var Harry med svenskehandel. :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 ...men hallo!!! .)= Merkelig hvordan man glemmer eller ser mellom fingrene med det som kommer fra egne rekker. :-) "Å dra en Sponheim" var faktisk et mye brukt uttrykk. 0 Siter
favn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Guri land om jeg husker, han hadde flere plumpe og tåpelige uttalelser den første tida som landbruksminister. Uttrykket "å ta en Sponheim" var slett ikke uvanlig for fire år sida, såpass husker jeg da. Den minst plumpe som folk heiv seg over var vel at det var Harry med svenskehandel. :-D Det ringer en knøtt liten bjelle. Den med harry og svenskehandel husker jeg når du sier det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.