Gjest mirakel*2? Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg synes den er skikkelig skummel. En av de få skremmende filmene jeg kommer på. Men jeg vet det er litt delte meninger om den. jeg synes også den var skummel første gang jeg så den. Igår så jeg den aleine mens samoeren min og ungen sov. Utenfor det lille huset vårt er det en mørk skog:) Likevel gikk det helt fint igår. Jeg synes de spiller veldig realistisk. Ekkelt når de sitter i teltet om natten og hører de menneskelydene i skogen 0 Siter
Patsi Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 I tillegg til filmene du nevner har jeg ikke mange gode grøssere å anbefale. De eneste jeg syns er skumle er nettopp Den Sjette Sansen, The Shining, The Ring, The Grudge, og faktisk Villmark. Så vi har visst ganske lik grøssersmak. "Så vi har visst ganske lik grøssersmak. :)" Moro da :-) The Grudge har jeg ikke vært borti, hva handler den om? *noterer at jeg må leie den til helga* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 "Så vi har visst ganske lik grøssersmak. :)" Moro da :-) The Grudge har jeg ikke vært borti, hva handler den om? *noterer at jeg må leie den til helga* Den handler om spøkelser - men ikke spøkelser av Casper-typen. Jeg ville ikke sett den alene hvis jeg var deg! 0 Siter
Patsi Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Den handler om spøkelser - men ikke spøkelser av Casper-typen. Jeg ville ikke sett den alene hvis jeg var deg! Åå, den vil jeg se! Jeg får dra med meg mannen min da, motstridende og med igjenknipte øyer (han hater grøssere). Men da tør jeg i hvert fall å gå opp trappa og legge meg etterpå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.