Gjest julia24 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei! Jeg er en jente på 24 år som begynte på en Roaccutan-kur 3.okt.Etter dette har jeg kun blitt verre. Leste i pakningsvedlegget at man kunne forvente seg en lett forverring i begynnelsen, men nå har jeg jo gått på dette i 5-6 uker..er det fortsatt i begynnelsen å regne?:-) jeg er kanskje litt utålmodig, men ønsker jo å bli bedre så fort som overhodet mulig. Kvisene er store, og blir bare flere og flere. Er det noe kosttilskudd eller lignende jeg kan ta for å bli fortere bedre? noe jeg kan spise/noe jeg burde holde meg unna? Prøver å leve så sunt som mulig, drikker ikke alkohol, men desto mer vann og har kuttet kraftig ned på røyken. Begynte på p-piller for en 3-4 uker siden,--kan dette ha bidratt til å gjøre huden min verre? Jeg har hørt om en rensekur kalt C-24, som visstnok skal være veldig effektiv. Har veldig lyst til å ta den, det er en 24 timers og ganske kraftig kur. Er dette noe jeg ikke burde ta pga Roaccutanen? Kan det foreksempel hende at den Roaccutanen som allerede er i meg kan bli renset ut sammen med C-24-kuren? Dette ble mange spørsmål. Takknemlig for svar og hjelp! Hilsen Julia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206333-roaccutan2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Helsing, hudspesialist Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei, det er ikke uvanlig at bedringen lar vente på seg, men den kommer! Noen blir ikke bare "lett" verre, men betydelig, og må ha tilleggsbehandling. Dette betyr ikke noe for det endelige resultatet. De fleste merker betydelig bedring i løpet av 2. eller 3. måned under behandling. Jeg synes du skal vente litt med de andre spesielle kurene til etter behandlingen er over. Jeg tror ikke noe går galt om du tar kuren ved siden av, men sannsynligvis er dette bortkastede penger. Ikke kosttillegg, ingen dietter. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206333-roaccutan2/#findComment-1484362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.