Aryane Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Har akkurat funnet et sted hvor man kan få adgang til alle persolige passopplysninger via internet. Det er gjennom Schengens databaser, man trenger ikke engang passord, kun navnet og nasjonalitet på den man søker. http://www.scrolllock.nl/passport 0 Siter
Freya Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hm... Aner meg at dette er noe lureri ala Jessica Alba naken? Er det det? *tør ikke søke* 0 Siter
flisa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hm... Aner meg at dette er noe lureri ala Jessica Alba naken? Er det det? *tør ikke søke* Du skvetter ikke jeg rygga stolen laaaangt bakover i tilfelle -hehe 0 Siter
Freya Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du skvetter ikke jeg rygga stolen laaaangt bakover i tilfelle -hehe Hehe, ok... Det var noe lureri ja, men heldigvis ikke skummelt! Satt med ett øye lukket og hendene for ørene, jeg! Pysa! Hehehe. 0 Siter
Gyda Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hehe. Jeg søkte på meg selv, og fødselsdatoen må jeg si var litt artig. Newborn i dag! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.