Gjest Sabeltanna Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hvor selges Tufte t-shirt? 0 Siter
Goliath Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Er det "Tufte - regjeringen" eller fotballaget du sikter til? :-) 0 Siter
Gjest Sabeltanna Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Er det "Tufte - regjeringen" eller fotballaget du sikter til? :-) Fotballlaget vel:) Vet om mange unger i familien min som ønsker seg t-skjorten, men hvor får jeg tak i den? 0 Siter
collins Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Er det "Tufte - regjeringen" eller fotballaget du sikter til? :-) Man kan jo kalle regjeringen for SenKveld-regjeringen også....paralellen til "Harald gjør ting han ikke kan", er veldig nærliggende. 0 Siter
Goliath Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Fotballlaget vel:) Vet om mange unger i familien min som ønsker seg t-skjorten, men hvor får jeg tak i den? Et raskt søk på internett gav meg denne: http://fotballshop.no/tufteildefault.asp Bestill i vei:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Man kan jo kalle regjeringen for SenKveld-regjeringen også....paralellen til "Harald gjør ting han ikke kan", er veldig nærliggende. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.