collins Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 ...stod det på en restaurantmeny jeg satt og studerte en dag. Ble litt støtt av et slikt irrelevant og makabert budskap i en meny, men fant etterhvert ut at det var en rett som heter stekt kyllinglever... 0 Siter
Osiris Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Slike orddelingsfeil er irriterende og morsomme! 0 Siter
Line Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hehehe... jeg tenkte akkurat det samme - hvordan kan en STEKT kylling fortsatt være i live? Jeg hater sånn orddeling altså, kommer ALDRI til å venne meg til det! 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jaja, den som lever postei. Kinamatmenyer pleier å innholde et titalls skrivefeil pr side, ellers er det lissom ikke kinamat. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Her er en samling http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Slike orddelingsfeil er irriterende og morsomme! Kolonialbutikken er full av dem, på plakater og alskens prislister. Dagens lille samling: Blom kål, hvete mel, kylling lår, frokost blanding, sjokoklade kake og kalku lator, hva nå det kan være. Det nytter ikke å snakke til dem heller. I morra er det noe nytt. 0 Siter
collins Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Jaja, den som lever postei. Kinamatmenyer pleier å innholde et titalls skrivefeil pr side, ellers er det lissom ikke kinamat. Kom forresten på at ei pizzasjappe prøvde å beskrive fyllet på pizzaene. Flere av de hadde bl a campingvogn som fyll... 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kom forresten på at ei pizzasjappe prøvde å beskrive fyllet på pizzaene. Flere av de hadde bl a campingvogn som fyll... Det høres godt ut men litt harry. :-) Våre lokale kinesere skrev bærnessaus på 3 ulike måter i menyen, liksom for å dekke alle muligheter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.