petrof Skrevet 27. februar 2001 Skrevet 27. februar 2001 Hvor omfattende er en operasjon for å fjerne hemorroider? Jeg er pålaget med tilbakevendende hemorroider, og det er så plagsomt at jeg er plaget med hodepine og smerter i hele kroppen når det herjer som verst. Nå tenker jeg på en operajon-hvor lang tid tar en operasjon-hvilke metode er å anbefale og hvor får man gjort slikt fortest? Jeg bor i bergen og kan tenke meg å slippe to års venting i helsekø. Hva anbefaler du som raskeste og beste fremgangsmåte? Privatklinikk eller? hilsen > 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 27. februar 2001 Skrevet 27. februar 2001 Til petrof Privatklinikker med kirurgtjeneste vil utføre de fleste typer operasjon av hemorroider. Detaljer omkring operasjon får du best i forbindelse med undersøkelsen. Da kan kirurgen slå fast om dette er ut-eller innvendige hemorroider, evt begge deler og hvor omfattende inngrepet vil bli. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.