Gjest svipp svipp svipp Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Er det bare jeg som synes hun damen dummer seg ut med alt det hun sier? Hun sier så mye rart. Det er greit at det er vanskelig å skulle sitte og bable aleine i ett, men likevel. 0 Siter
Gjest Vivvianne Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hun lyse du mener? Jeg har helt sluttet å se på det når hun er progranleder. Makan til fjås! 0 Siter
Gjest svipp svipp svipp Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hun lyse du mener? Jeg har helt sluttet å se på det når hun er progranleder. Makan til fjås! ja, hun lyse 0 Siter
Gjest mipjenta Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Helt enig! Hun er helt håpløs.. Blir mektig irritert av henne! 0 Siter
fresja Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Sikkert vanskelig å lede et sånn program. Det er jo kjempeenkelt å komme fram til ordet. Selvsagt vil de ha mnge innringere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.