Gjest Flystripa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg har funnet en ting der som jeg er interessert i å legge inn et bud på. Hva gjør jeg? Om jeg får tilslaget - hvordan skjer et oppgjør? Tar qxl et gebyr ved kjøp og salg? Blir som regel gjenstanden mye dyrere enn beregnet? Hvis noen orker å svare, blir jeg _utrolig_ takknemlig! 0 Siter
Prozak Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Først og fremst må du registerer deg. Når du vinner et bud, så er det bindende. Betalingsform avtales mellom deg og selger. QXL tar provisjon av selger, så det koster ikke deg som kjøper noe ekstra. "..................................." 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Først og fremst må du registerer deg. Når du vinner et bud, så er det bindende. Betalingsform avtales mellom deg og selger. QXL tar provisjon av selger, så det koster ikke deg som kjøper noe ekstra. "..................................." Tuuusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.