Gå til innhold

2000 i bot for ikke å skrape is av bilruta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig utålmodig, men siden forsalget er til min fordel, er jeg helt med!

Det hadde jo vært synd å få redusert nattens gleder!

Da blir det mrxx hos meg i natt, og lang flott mctur i morgen...

Og vi er atter på bølgelengde :D

Det er vi.

Nå får vi bare vente på at mrxx dukker opp så turen er i boks, hehe.

;-D

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

13

• mrxx

8

• keinstein

4

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Varmepistol var en god ide, særlig når det ligger stålis på ruta.

Men jeg har stor garasje, så står bilen der er det ingen fare. Men det hender det står noen rep. objekter der, så da må de andre bilene stå ute.

Funker bra med varmepistol. Fra innsiden. Jeg retter pistolen mot frontruta på 30-40 cm avstand, fram og tilbake. De første 2-3 min skjer ingenting. Plutselig sklir isen av, og litt etter tiner de andre vinduene. Etter 5-6 min er det klart og varmt. Effektivt og økonomisk.

Å skrape tar minst 15 min og mye albuefett (puhhh), det dugger også som f på innsiden etterpå.

Bare ikke holde den for nær noe da. Og med full lusftmengde. Den smelter sikkert plast og svir gummi om den kommer for nær. Inni vindusglasset finnes plast også, som sikkert kan smelte. Jeg har gjort det i mange år uten problem.

Skrevet

"De koster jo faen ikke av bilene, hverken ruter eller lys. De ser ut som rullende igloer. Noen er stein dumme."

:) Det holder jeg med deg i!

Men jeg syns jeg kom med gode argumenter nå for at Bond skal sette bort mc'en for vinteren. Vi bondjentene vil gjerne ha dere begge (deg og sykkelen) hele og i god stand til våren :)

Det har vært noen dager med glatt føre, men da har ikke jeg kjørt mc.

De dagene jeg kjører og har kjørt så har det vært tørr asvalt og er rene drømmeturene:-)

Skrevet

Enig. Men jeg er også opptatt av det lurulf skriver, for vi vil fortsatt ha Bond forever ;)

Bondjentene sitter på med deg når du garanterer bar asfalt. Vel er vi dristige, men kan ikke være for riski på isveier heller - for vi er jo bond-piker forever, hehe. Da kan vi ikke skli på altfor glatt føre. Men - vi er mer enn gjerne med når du garanterer bar asfalt på turene våre, hehe.

Har ikke kjørt mc på glatta ennå i år, har kun kjørt på bar asvalt. Det er jo så flott å kjøre nå, det er rene orgasmen og suse avgårde og kjenne kreftene rive i kroppen:-)

Skrevet

Har ikke kjørt mc på glatta ennå i år, har kun kjørt på bar asvalt. Det er jo så flott å kjøre nå, det er rene orgasmen og suse avgårde og kjenne kreftene rive i kroppen:-)

Men da er jo saken klar. *s*

Vi er med! Som du ser i tråden her, hehe ;)

Skrevet

Men da er jo saken klar. *s*

Vi er med! Som du ser i tråden her, hehe ;)

Regnet med at dere er klare, dere er jo alltid klare, hehe.

Har ikke lest hele tråden, bare svar til meg, så langt, vi får se etter hvert, men nå skal jeg legge meg:-)

Bli med?....eller blir det tull på list da?

Annonse

Skrevet

Regnet med at dere er klare, dere er jo alltid klare, hehe.

Har ikke lest hele tråden, bare svar til meg, så langt, vi får se etter hvert, men nå skal jeg legge meg:-)

Bli med?....eller blir det tull på list da?

Jeg er med. Helt klart, hehe.

Det er egentlig lurulf som er på tur da. Men vi kan jo være raske. Så da kan jeg bli med selv om det ikke er på lista. *s*

;)

Så rekker du begge to, hehe. Ja det syns jeg var en god ide. ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er med. Helt klart, hehe.

Det er egentlig lurulf som er på tur da. Men vi kan jo være raske. Så da kan jeg bli med selv om det ikke er på lista. *s*

;)

Så rekker du begge to, hehe. Ja det syns jeg var en god ide. ;)

Din lille snik!

Så det var derfor mrxx ikke var helt i toppform da han kom til meg!

Det spørs om ikke du må dele ham ned meg neste gang det er din natt nå...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det har vært noen dager med glatt føre, men da har ikke jeg kjørt mc.

De dagene jeg kjører og har kjørt så har det vært tørr asvalt og er rene drømmeturene:-)

:)

Som du kan lese annet sted i denne tråden, blir jeg (og amber) gjerne med på en av drømmeturene dine!

Faktisk har vi satt oss opp på langtur med deg i dag - så sant det er bar asfalt :-)

Skrevet

Din lille snik!

*kremt* vel..

Så du merket det altså...

Umulig å stå imot en sånn invitasjon da vet du...

Det ble brukt en del energi og sånn før han dro ja, hehe.

Men idag er det jo tur for alle tre da! Kanskje naturopplevelsene underveis veier opp for den lille uregelmessigheten du merket igår kveld da. ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*kremt* vel..

Så du merket det altså...

Umulig å stå imot en sånn invitasjon da vet du...

Det ble brukt en del energi og sånn før han dro ja, hehe.

Men idag er det jo tur for alle tre da! Kanskje naturopplevelsene underveis veier opp for den lille uregelmessigheten du merket igår kveld da. ;)

"Umulig å stå imot en sånn invitasjon da vet du..."

Jeg ser jo den, han er temmelig uimotståelig, vår Bond...

Men om vi lar han ta over styringen på hvor han skal, så risikerer Øvrigheta å bli sittende uten fordelingsmulighet, og det vil vi jo ikke?

"Det ble brukt en del energi og sånn før han dro ja, hehe."

HRMF, merket det, ja... Du var nok ikke fornøyd etter bare en natt når du har hatt mrxx-abstinens i to uker ;-)

"Men idag er det jo tur for alle tre da! Kanskje naturopplevelsene underveis veier opp for den lille uregelmessigheten du merket igår kveld da. ;)"

Jeg gleder meg stort til turen :)

Men det spørs om jeg gir fra meg muligheten til å dele på mrxx på din natt så lett...

Skrevet

"Umulig å stå imot en sånn invitasjon da vet du..."

Jeg ser jo den, han er temmelig uimotståelig, vår Bond...

Men om vi lar han ta over styringen på hvor han skal, så risikerer Øvrigheta å bli sittende uten fordelingsmulighet, og det vil vi jo ikke?

"Det ble brukt en del energi og sånn før han dro ja, hehe."

HRMF, merket det, ja... Du var nok ikke fornøyd etter bare en natt når du har hatt mrxx-abstinens i to uker ;-)

"Men idag er det jo tur for alle tre da! Kanskje naturopplevelsene underveis veier opp for den lille uregelmessigheten du merket igår kveld da. ;)"

Jeg gleder meg stort til turen :)

Men det spørs om jeg gir fra meg muligheten til å dele på mrxx på din natt så lett...

"Jeg ser jo den, han er temmelig uimotståelig, vår Bond..."

- Ja. Som jeg sa, det var umulig å ikke si ja til den invitasjonen, hehe. Man sier ikke nei til Bond. Ikke vil man si nei heller, hehe. ;)

"Men om vi lar han ta over styringen på hvor han skal, så risikerer Øvrigheta å bli sittende uten fordelingsmulighet, og det vil vi jo ikke?"

- Nei det vil vi ikke. Vi bør nok prøve å følge listene vi setter opp ja. Dette var bare en liten ekstrainvitasjon, siden jeg hadde vært uten mrxx i hele ferien, vet du. :) Da er det vel greit? *smiler pent og håper at den andre delen av Øvrigheta godtar det argumentet* :)

"HRMF, merket det, ja... Du var nok ikke fornøyd etter bare en natt når du har hatt mrxx-abstinens i to uker ;-) "

- Må nok innrømme det ja... men du skjønner nok hvorfor. Du vet jo også hva en går glipp av når en ikke får med seg abonnementets fordeler, hehe.

Nå får vi bare nyte turen da. Alle tre. :-D Er du klar?

*s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Jeg ser jo den, han er temmelig uimotståelig, vår Bond..."

- Ja. Som jeg sa, det var umulig å ikke si ja til den invitasjonen, hehe. Man sier ikke nei til Bond. Ikke vil man si nei heller, hehe. ;)

"Men om vi lar han ta over styringen på hvor han skal, så risikerer Øvrigheta å bli sittende uten fordelingsmulighet, og det vil vi jo ikke?"

- Nei det vil vi ikke. Vi bør nok prøve å følge listene vi setter opp ja. Dette var bare en liten ekstrainvitasjon, siden jeg hadde vært uten mrxx i hele ferien, vet du. :) Da er det vel greit? *smiler pent og håper at den andre delen av Øvrigheta godtar det argumentet* :)

"HRMF, merket det, ja... Du var nok ikke fornøyd etter bare en natt når du har hatt mrxx-abstinens i to uker ;-) "

- Må nok innrømme det ja... men du skjønner nok hvorfor. Du vet jo også hva en går glipp av når en ikke får med seg abonnementets fordeler, hehe.

Nå får vi bare nyte turen da. Alle tre. :-D Er du klar?

*s*

Jeg er klar!

Så lenge den andre halvparten av Øvrigheta argumenterer godt og har en god grunn (som langvarig fravær), så kan jeg være LITT overbærende.

Tross alt: mrxx innfrir alltid! Så jeg ble fornøyd, selv om han ikke var heelt på topp.

Annonse

Skrevet

Jeg er klar!

Så lenge den andre halvparten av Øvrigheta argumenterer godt og har en god grunn (som langvarig fravær), så kan jeg være LITT overbærende.

Tross alt: mrxx innfrir alltid! Så jeg ble fornøyd, selv om han ikke var heelt på topp.

Da er vi jo alle fornøyde igjen. :) Det var bra.

Jeg er forøvrig helt enig i utsagnet ditt mot slutten: "mrxx innfrir alltid"

*s*

Skrevet

Det er vel et visst skjønn inne i bildet her. Jeg har i alle fall "alltid" hørt, at man skal skrape ALLE vinduene, dvs. også sidevinduene bak. Bortimot hele ruten skal skrapes...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da er vi jo alle fornøyde igjen. :) Det var bra.

Jeg er forøvrig helt enig i utsagnet ditt mot slutten: "mrxx innfrir alltid"

*s*

:-)

Da er det naturopplevelser neste! Mens det fortsatt er lyst...

Skrevet

Det er vi.

Nå får vi bare vente på at mrxx dukker opp så turen er i boks, hehe.

;-D

Dukker alltid opp:-)

Skrevet

Din lille snik!

Ta det med ro,alle får,alle får:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ta det med ro,alle får,alle får:-)

Vi får, men vi vil jo ha høykvalitet!

Skrevet

Dukker alltid opp:-)

Ja, det gjør du. ;)

Dukker opp når du skal, innfrir til fulle og etterlater oss mer enn fornøyde, hehe.

Ikke rart vi er Bond girls forever, hehe.

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...