serendipity Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Har fri fra jobben og dro frem noe klær jeg brukte i julebordsesongen i fjor... Skulle se om jeg kunen bruke noe av det (er nemlig sv ært svært sjelden jeg pynter meg i finere klær). Det må ha skjedd noe der inne, mye av det passer jo ikke!!! Er det mulig.... Jeg orker ikke å shoppe pentøy på nytt (ettersom jeg trives best i jeans og støvletter, en en pen topp til party bruk). Jeg kan ikke ha det på denne type julebord. SÅ da velger jeg heller mindre mat og trening (jævlig mye trening ser det ut til også :-((((((( 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du må skjønne du ikke kan kjøpe klær som har så dårlig kvalitet at de krymper i skapet! 0 Siter
serendipity Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Du må skjønne du ikke kan kjøpe klær som har så dårlig kvalitet at de krymper i skapet! Nei, neste gang så skal jeg kjøpe KVALITET!! ;-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg fikk en motsatt opplevelse her når jeg skulle prøve nye juleklær i butikken, plukket fram 38/40 som jeg pleier., men skjørtet hang og slang så jeg måtte ned i str. 36 og jakke i str. 38 (veldig bredskuldret). Måtte bare skryte litt ) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Neida! Samme skjedde meg i fjor, men i år passet det igjen. Null trening og nok mat i mellomtiden. Tror det bare er kroppens måte å si at det ikke er bra å gå i det samme hvert år, den trenger noe nytt :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg fikk en motsatt opplevelse her når jeg skulle prøve nye juleklær i butikken, plukket fram 38/40 som jeg pleier., men skjørtet hang og slang så jeg måtte ned i str. 36 og jakke i str. 38 (veldig bredskuldret). Måtte bare skryte litt ) Ikke bli for eplekjekk! Mange butikker har justert størrelsene sine, slik at det som før var L nå har blitt M. Det skulle ikke forundre meg om det gjaldt størrelser som 38/40 osb også... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg fikk en motsatt opplevelse her når jeg skulle prøve nye juleklær i butikken, plukket fram 38/40 som jeg pleier., men skjørtet hang og slang så jeg måtte ned i str. 36 og jakke i str. 38 (veldig bredskuldret). Måtte bare skryte litt ) Du handlet vel på H&M da, de er jo kjent for å ha svært så romslige størrelser... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ikke bli for eplekjekk! Mange butikker har justert størrelsene sine, slik at det som før var L nå har blitt M. Det skulle ikke forundre meg om det gjaldt størrelser som 38/40 osb også... Ja, men jeg har gått ned over 15 kg også da og trent 4-5 ganger i uken i over 1 år ). Men finnes det mye str 34 nå da eller? Jeg skal nemlig ned 3-4 kg til og da må jeg jo ha 34 da. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du handlet vel på H&M da, de er jo kjent for å ha svært så romslige størrelser... Nei jeg handlet ikke der. Jeg handlet et sted hvor de har mye Mexx, Kaffe, Juan Paul osv., navnet på butikken sier deg ingenting for det er ingen kjedebutikk. Prøvde forresten et skjørt et annet sted også, men der var S for lite, men det er jo hyggelig at de justerer størrelsene da, men da burde de jo også hatt ekstrasmall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ja, men jeg har gått ned over 15 kg også da og trent 4-5 ganger i uken i over 1 år ). Men finnes det mye str 34 nå da eller? Jeg skal nemlig ned 3-4 kg til og da må jeg jo ha 34 da. Når du har slanket deg så mye og trent, så får du lov til å være eplekjekk likevel! Ja, det finnes mye i 34, datteren min ligger mellom barn og voksen i klær, så hun kjøper den størrelsen. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Når du har slanket deg så mye og trent, så får du lov til å være eplekjekk likevel! Ja, det finnes mye i 34, datteren min ligger mellom barn og voksen i klær, så hun kjøper den størrelsen. Jeg ble bare så glad når jeg måtte inn i str. 36, men det var litt nedtur når du fortalte at de hadde justert størrelsene sine da ). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ja, men jeg har gått ned over 15 kg også da og trent 4-5 ganger i uken i over 1 år ). Men finnes det mye str 34 nå da eller? Jeg skal nemlig ned 3-4 kg til og da må jeg jo ha 34 da. Jøss, 34!? Den størrelsen tror jeg ikke jeg har kunnet bruke siden jeg var 13. Trives egentlig i 38-40, jeg Usaklig kommentar fra 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg ble bare så glad når jeg måtte inn i str. 36, men det var litt nedtur når du fortalte at de hadde justert størrelsene sine da ). Uansett har du vært kjempeflink! Jeg trodde jeg hadde slanket meg ved å trene fordi jeg kom inn i en størrelse mindre uten å ha gått ned i vekt, men dengang ei... 0 Siter
Babette Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Klær kryper i klesskapet, det er faktisk sant. Jeg bruker str. 38, men får ikke på meg skjørt jeg kjøpte for ca. 5 år siden. De har blitt for trange i livet og over hoftene. Nye skjørt i samme størrelse er ikke noe problem å få på seg. (Jeg har veid det samme i mange år). Hehe, jeg så forresten en lynkur i et ukeblad i går. Ned 1-2 kg på en dag. Kun sveitserost og oksekjøtt, fordelt på fire måltider. Ost til frokost og kvelds, kjøtt til lunsj og middag. Rent kjøtt og ren ost uten tilbehør. Kun vann i tillegg. Men man må ikke kjøre kuren mer enn en dag, og jeg tror ikke den har så mye for seg.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jøss, 34!? Den størrelsen tror jeg ikke jeg har kunnet bruke siden jeg var 13. Trives egentlig i 38-40, jeg Usaklig kommentar fra Du er sikkert ikke så lav som meg, jeg er bare 1.60. Jeg er overhodet ikke tynn, men jeg kan vel ikke være så tykk heller. Jeg må ha vanvittig kraftig beinbygning for jeg veier langt over hva folk her inne sier de veier. 0 Siter
serendipity Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Jeg fikk en motsatt opplevelse her når jeg skulle prøve nye juleklær i butikken, plukket fram 38/40 som jeg pleier., men skjørtet hang og slang så jeg måtte ned i str. 36 og jakke i str. 38 (veldig bredskuldret). Måtte bare skryte litt ) Ti still med deg!!!!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ti still med deg!!!!! Sorry! Skal gå opp i klesskapet og finne fram julebordsklærne fra ifjor og de har faktisk utvidet seg i skapet. Bare får å gni det skikkelig inn ) 0 Siter
cecily Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Den var lei! Det er noe møkk det der med krymping av klær. Jeg har to fine kjoler som har krympet over brystpartiet. Det er helt utrolig dårlig stoff!! Like før jeg løp tilbake til butikken året etter jeg kjøpte dem for å klage. Makan til dårlig kvalitet assa. c",) 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Den var lei! Det er noe møkk det der med krymping av klær. Jeg har to fine kjoler som har krympet over brystpartiet. Det er helt utrolig dårlig stoff!! Like før jeg løp tilbake til butikken året etter jeg kjøpte dem for å klage. Makan til dårlig kvalitet assa. c",) Mitt har krympet overalt!!! Æsj, tror jeg avstår fra å prøve luene mine, jeg har garantert blitt TJUKKERE I HUET OGSÅ!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Du er sikkert ikke så lav som meg, jeg er bare 1.60. Jeg er overhodet ikke tynn, men jeg kan vel ikke være så tykk heller. Jeg må ha vanvittig kraftig beinbygning for jeg veier langt over hva folk her inne sier de veier. Er nok litt høyere, ja, er 1,75. Er akkurat passe tykk og i min beste alder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.