Gå til innhold

Kule smykker til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et sted som selger litt kule smykker til menn? Jeg har skikkelig sansen for det smykket som Morten Harket m.fl. har, men over 4000 kroner er nok litt for dyrt.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan ser smykket til Morten Harket ut?

Kanskje jeg kan lage...

Skrevet

Hvordan ser smykket til Morten Harket ut?

Kanskje jeg kan lage...

Lyst til å gi et lynkurs i smykkelaging? ;o)

Var innom en perlebutikk i går. Nå har jeg laget meg to par øredobber, men vet ikke helt hvordan jeg skal fikse smykkegreine :P

Annonse

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg har leitet og leitet for å finne bildet av smykket, men klarte ikke å finne det.

Takk for link :o)

Bare hyggelig.

Enig i at dette er fine og spesielle smykker. (men for dyre for min lommebok)

:)

Skrevet

Lyst til å gi et lynkurs i smykkelaging? ;o)

Var innom en perlebutikk i går. Nå har jeg laget meg to par øredobber, men vet ikke helt hvordan jeg skal fikse smykkegreine :P

smykkegreine?

Forklar nærmere.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har nok oppholdt meg for mye på Seksualitet-forumet, da jeg leste trådtittelen tenkte jeg straks på "Prins Albert".

Gjest Flystripa
Skrevet

Ok. Det tror jeg ikke at jeg klarer.

Du må ikke gi opp før du har prøvd!

Hadde tenkt å sende bestilling til deg på et sånt et til herren i huset, jeg nå ;o)

Skrevet

Jeg har nok oppholdt meg for mye på Seksualitet-forumet, da jeg leste trådtittelen tenkte jeg straks på "Prins Albert".

Skamme, skamme, skamme seg damen!

;)

Skrevet

Hadde tenkt å sende bestilling til deg på et sånt et til herren i huset, jeg nå ;o)

Jeg og :o)

Skrevet

Jo, det må jeg. Sølvarbeide fikser jeg ikke.

Annonse

Skrevet

;)

Mandler er sundt og hjelper mot det meste, sto det i lokalavisa.

Spesiellt mot kolesterol. Bra for å gå ned i vekt skal de også være.

Nå venter jeg bare på en positiv rapport om hermetiske erter. Da kommer jeg til å leve evig.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

;)

*Ser beskjemmet ned i tastaturet*

Skrevet

smykkegreine?

Forklar nærmere.

Smykker... og armbånd. Bare fått til øredobber som jeg har tredd på en ørering...

Skrevet

Jeg kikket litt på sexforumet nå, og leste om hun som brukte to år på å få inn hele hånda i ræva på kjæresten. Jeg lo så tårene trillet. Jeg så det for meg som en kontinuerlig prosess.

Hehe, jeg flirer fortsatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...